Pełna misja z Assassin's Creed Unity w nowym materiale z rozgrywki

11 minut wirtualnego Paryża.

„Zbadaj swoje otoczenie i wymyśl własny plan. Nie zamierzam prowadzić cię za rękę” - mówi bohater niezależny na starcie najnowszej prezentacji Assassin's Creed Unity.

Taki dialog to chyba nawiązanie do poprzednich odsłon serii, które stawiały na nieco bardziej liniową rozgrywkę i ustalone z góry scenariusze.

„Jeśli zadanie polega na podsłuchaniu rozmowy i nie uda nam się śledzić celu, misja nie zakończy się automatycznie niepowodzeniem. Możemy spróbować z inną osobą w mieście, wdać się w pościg czy zabić cel, znajdując przy zwłokach list z informacjami, co może jednak zaalarmować niepożądanych kolegów denata” - napisaliśmy w naszej zapowiedzi z targów Gamescom.

Producent kreatywny Alex Amancio wyjaśnia w materiale wideo, że główny bohater - Arno - może pozyskać dodatkowe informacje na temat celu dzięki zadaniom pobocznym, a kradzież klucza od strażnika otworzy dodatkowe przejście. Do samej katedry Notre-Dame jest podobno dziesięć wejść.

Niektóre rzeczy nadal się nie zmieniają: sztuczna inteligencja. Przeciwnicy nie reagują, gdy skrycie mordujemy ich towarzyszy, nikt nie przejmuje się też karkołomnymi skokami na stosy siana z kilkudziesięciu metrów.

Assassin's Creed Unity ukaże się 28 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami