Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

DICE: Weterani Battlefield 2142 poczują się „jak w domu” w trybie Carrier Assault w BF4

Twórcy wyjaśniają mechanikę.

Studio DICE wyjaśnia zasady działania trybu Carrier Assault w Battlefieldzie 4, wprowadzanego do gry jeszcze w tym miesiącu, jako ukłon w stronę Battlefielda 2142 i popularnej tam opcji rozgrywki - Titan.

W najnowszym wpisie na oficjalnym blogu, główny projektant Gustav Halling tłumaczy, że lotniskowiec przeciwnika zniszczymy po przejęciu całej mapy lub przepuszczając bezpośredni atak na jednostkę.

Każda runda podzielona jest na dwie fazy, rozpoczynając się od walki o kontrolę nad mapą, a kończąc na natarciu na okręt. Oba zespoły startują na własnym lotniskowcu, po czym starają się przejąć kontrolę nad wyrzutniami rakiet, poprzez zajmowanie kluczowych punktów na polu walki.

Kontrolowane wyrzutnie strzelają w kierunku okrętów, a gdy kadłub jest już wystarczająco zniszczony, do akcji może wkroczyć piechota - zaczyna się druga faza. Żołnierze dostają się na pokład łodziami lub z góry, na spadochronach. W środku należy zniszczyć dwie stacje M-COM, co otwiera drogę do siłowni, gdzie wysadzamy jednostkę.

Halling uważa, że weterani trybu Titan „poczują się jak w domu” w Carrier Assault. Akcja rozgrywa się oczywiście w innych realiach, ale założenia są podobne.

„Jako fani starego trybu Titan, chcieliśmy idealnie przygotować końcową fazę potyczki, gdy oba zespoły atakują lotniskowce przeciwnika” - dodaje deweloper. „Chcieliśmy też, by kontrola nad mapą pozostała ważnym elementem. Zespół, który ma problemy z przedarciem się przez pokład okrętu, może nadal wygrać poprzez przejęcie wyrzutni i skuteczną obronę własnej jednostki.”

Carrier Assault jest częścią dodatku Wojna na Morzu, który posiadacze kont premium w BF4 otrzymają 30 marca.

Read this next