Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Studio DICE wymienia problemy z kodem sieciowym w strzelance Battlefield 4

Trwają prace nad poprawkami.

Studio DICE opublikowało oficjalną listę błędów w strzelance Battlefield 4, które twórcy postarają się wyeliminować w najbliższej przyszłości, w tym całkiem zabawne „losowe umieranie podczas sprintu”.

Wymieniono także naprawione już usterki w kodzie sieciowym. Więcej szczegółów znaleźć można w stosownym temacie na forum dyskusyjnym gry.

Deweloperzy zajmują się teraz między innymi zjawiskiem „rubber bandingu”, gdy w wyniku utraconych pakietów postać podczas przemieszczania się zostaje nagle „przeciągnięta” do punktu wyjścia.

Kolejny problem to „tickrate”, czyli częstotliwość odświeżania świata gry o dane z serwerów. Twórcy nie podają szczegółów, ale chcą zwiększyć tę wartość w przyszłości.

Następne błędy, którym przygląda się teraz DICE to brak rejestrowania obrażeń pomimo trafienia w cel czy wspomniane już losowe umieranie podczas sprintu. „Było to spowodowane matematyczną pomyłką w kodzie fizyki postaci i przygotowaliśmy już odpowiednią łatkę” - zapewniają deweloperzy.

W ostatnich aktualizacjach zdołano naprawić między innymi tagi graczy wyświetlające informacje o tym, że zabijający nas przeciwnik ma zero punktów życia - tu ponownie szwankowała komunikacja między aplikacją i serwerami.

Załatano także kolizje obiektów w niektórych miejscach, znikające celowniki czy dźwięki trafień. Pojawiła się też ikonka informująca o zabiciu strzałem w głowę.

Battlefield 4 ukazał się 29 października ubiegłego roku, na PC i konsole PS3 i X360. Miesiąc później debiutowały wersje PS4 i Xbox One.

Zobacz na YouTube

Read this next