Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rusza zbiórka pieniędzy na klasyczne RPG Deathfire: Ruins of Nethermore

AKTUALIZACJA: Porażka kampanii i „plan B”.

Aktualizacja: Na mniej niż godzinę przed zakończeniem zbiórki jest już jasne, że kampania na rzecz Deathfire: Ruins of Nethermore zakończy się niepowodzeniem. Twórcy nie poddają się jednak i zapowiadają przejście do „planu B”.

Zamiast jednej gry, G3 Studios planuje wydać swoje RPG w sześciu epizodach, co powinno zmniejszyć koszty produkcji oraz czas potrzebny na dokończenie każdego odcinka.

Twórcy z Guido Henkelem nie wrócą już jednak na Kickstarter - wpłaty akceptują na oficjalnej stronie. Nie ma określonego, górnego pułapu zbiórki, a wszystkie pieniądze wędrują bezpośrednio na konta G3 Studios.

*

>

Oryginalna wiadomość: Na Kickstarterze rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na projekt klasycznego RPG Deathfire: Ruins of Nethermore, przy którym zaangażowany jest między innymi Guido Henkel, producent Planescape: Torment.

Twórcy z niezależnego G3 Studios poszukują 390 tys. dolarów, premierę planując na grudzień 2014 roku, na PC, Mac i Linux. Najniższa wpłata gwarantująca kopię gry wynosi obecnie 20 dol. (ok. 62 zł), ale liczba egzemplarzy jest ograniczona.

Deathfire: Ruins of Nethermore stawia na klasyczne podejście do gatunku, oferując grafikę z perspektywy pierwszej osoby, walkę w turach oraz bogatą fabułę i rozwój bohaterów.

Odwiedzimy wnętrza tajemniczych grobowców, ale walczyć będziemy także na powierzchni. Twórcy obiecują interaktywny świat, różnorodne frakcje i intrygi polityczne, system tworzenia własnych przedmiotów, „inteligentny” system dialogów i „tony przedmiotów”.

Bohaterowie opisani są za pomocą 34 charakterystyk, takich jak odporności, naturalne umiejętności, rzemiosło czy negatywne atrybuty. Co ciekawe, w tej ostatniej grupie znajdziemy m.in. porywczość, lęk wysokości, arachnofobię, chciwość czy pesymizm.

To nie pierwsza inicjatywa urodzonego w Niemczech Henkela na Kickstarterze. Deweloper wcześniej planował zebrać 1 mln dol. na RPG Thorvall, lecz pozyskał jedynie 50 tys.

Read this next