Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Deathfire: Ruins of Nethermore - pierwsze screenshoty i szczegóły

AKTUALIZACJA: Dwa nowe obrazki.

Aktualizacja: Twórcy Deathfire: Ruins of Nethermore opublikowali nowy dziennik deweloperski, w którym opublikowano dwa nowe obrazki z gry. Widzimy tajemnicze podziemia oraz jeden z modeli przeciwników.

Guido Henkel przedstawił także nowych deweloperów, którzy dołączyli do zespołu. Prace wspomagają artysta Adriano Batista (komiksy „Vampirella”, „Red Sonja”), Thomas Kronenberg (Sacred) oraz Michael Flad (Gothic 3).

*

Oryginalna wiadomość: W kwietniu pisaliśmy o nowym RPG, nad którym pracuje Guido Henkel, producent Planescape: Torment. Dzisiaj niezależne studio G3 opublikowało pierwsze obrazki z tej klasycznej gry RPG, zatytułowanej Deathfire: Ruins of Nethermore.

Jak informuje serwis DSOGaming, prace są na wczesnym etapie, a premierę zaplanowano na przyszły rok. Deathfire: Ruins of Nethermore stawia na klasyczne podejście do gatunku, oferując grafikę z perspektywy pierwszej osoby, walkę w turach oraz bogatą fabułę i rozwój bohaterów.

Odwiedzimy wnętrza tajemniczych grobowców, ale walczyć będziemy także na powierzchni. Twórcy obiecują interaktywny świat, różnorodne frakcje i intrygi polityczne, system tworzenia własnych przedmiotów, „inteligentny” system dialogów i „tony przedmiotów”.

Bohaterowie opisani są za pomocą 34 charakterystyk, takich jak odporności, naturalne umiejętności, rzemiosło czy negatywne atrybuty. Co ciekawe, w tej ostatniej grupie znajdziemy m.in. porywczość, lęk wysokości, arachnofobię, chciwość czy pesymizm.

Pomysł na Deathfire narodził się po spektakularnej klęsce na Kickstarterze, gdzie Henkel planował zebrać 1 mln dol. na RPG Thorvall, lecz pozyskał jedynie 50 tys. Nie wiadomo jeszcze, czy twórcy ponownie zdecydują się na kampanię w popularnym serwisie.

Guido Henkel to urodzony w Niemczech producent, pisarz i muzyk. Największe sukcesy odniósł pracując w Interplay, gdzie współtworzył m.in. Fallout 2, Planescape: Torment czy Neverwinter Nights.

Read this next