Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Artefakty w Cyberpunk 2077 to wina nowych sterowników Nvidii

Patch jest już w drodze.

Najnowsza wersja sterowników kart graficznych Nvidii - oznaczona numerem 522.25 - może wywołać spore problemy w Cyberpunk 2077, na dobrą sprawę uniemożliwiając korzystanie z mapy. Firma pracuje nad łatką.

Aktualizacja powinna pojawić się w sieci w najbliższych dniach. Obecnie zaoferowano „ręczne” obejście problemu z pomocą programu GeForce 3D Profile Manager i edycji profilu w edytorze tekstu. Proces jest dość skomplikowany, a gracze raportują także, że może negatywnie wpływać na wydajność.

Wygląda więc na to, że obecnie lepiej poczekać na oficjalny patch. Co dokładnie nie działa przy sterownikach w wersji 522.25? Kłopot dokumentuje choćby poniższy materiał wideo, już w okolicach 15 sekundy:

Opisywaną wersję sterowników wydano w ubiegłą środę, oferując wsparcie choćby dla pierwszej fali tytułów DLSS 3: A Plague Tale: Requiem, Justice, Loopmancer, F1 22, Bright Memory: Infinite, Super People, Microsoft Flight Simulator oraz Marvel's Spider-Man Remastered.

Na liście nie ma Cyberpunk 2077, lecz jest też mowa o „znaczącej optymalizacji w grach korzystających z DirectX 12, co może dramatycznie podnieść wydajność na urządzeniach z serii GeForce 30”. Wydaje się, że właśnie tutaj leży problem polskiej produkcji.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze