Eurogamer.pl

Assassin's Creed Origins - Serapis jednoczy, Dziesięcina to za mało

Zadania dodatkowe w lokacji Aleksandria.

Aleksandria to pierwsze duże miasto, do którego docieramy w ramach wątku fabularnego gry. Jest to jednocześnie największa metropolia w całej grze, a co za tym idzie, proponuje wiele zadań pobocznych oraz innych aktywności. Poniżej zawarliśmy opis następujących misji dodatkowych, do ukończenia których powinien wystarczyć dziesiąty poziom doświadczenia postaci:

  • Serapis jednoczy (1)
  • Dziesięcina to za mało (2).
127

Misja: Serapis jednoczy

Udajemy się do świątyni wskazanej (1) na powyższej mapie. Spotykamy się tam z kapłanem, który wspomina o uwięzionym bębniarzu oskarżonym o kradzież. Mężczyzna jest uwięziony w garnizonie Kibotos, tuż obok biblioteki. Udajemy się we wskazane miejsce, a gdy jesteśmy bliżej celu, używamy Senu, czyli oswojonego orła, do dokładnego namierzenia naszego celu.

Proponujemy nie okrążać w żaden sposób garnizonu, ale wejść do niego od kierunku, z którego przybyliśmy po rozpoczęciu misji.

Obierz jednak kierunek z góry, dzięki czemu będziesz mógł wejść na teren niepostrzeżenie, odkryć skarb (A), a także użyć stacjonarnej i potężnej kuszy (B) obok, która ułatwi eksterminację strażników znajdujących się niżej, w tym kapitana na 11 poziomie doświadczenia.

128

Kusza jest dość wolna w działaniu, ale zaskoczysz nią pierwszych przeciwników.

Po oczyszczeniu najbliższej okolicy, gdy sytuacja się uspokoi, zeskocz na niższy poziom, gdzie otworzysz klatkę z uwięzionym bębniarzem. Jak bywa w przypadku podobnego typu misji, tak i tym razem musisz wziąć go na swoje barki i opuścić zastrzeżony teren. Możesz to zrobić w dowolnym kierunku, nawet korzystając z łódki od strony wody.

Gdy opuścisz niebezpieczny teren, porozmawiaj z uwolnionym mężczyzną, a następnie udaj się do wskazanej przez niego dzielnicy egipskiej, gdzie swoją kryjówkę mają bandyci posiadający skradzioną skórę lwa. Gdy będziesz bliżej, użyj oswojonego orła, aby zlokalizować przedmiot.

Gdy wejdziesz do wskazanego budynku, będziesz musiał pokonać grupę przeciwników. Jeden z nich posiada poszukiwany przedmiot. Dobij wroga po czym przeszukaj jego ciało, a następnie wróć do kapłana, kończąc tym samym trwającą misję.

Misja: Dziesięcina to za mało

Tę misję rozpoczniesz w tym samym miejscu, co poprzednią, rozmawiając z tą samą postacią. Tym razem kapłan poprosi nas o odzyskanie żywności przeznaczonej dla aleksandryjskiej biedoty. Udajemy się na północny zachód od miejsca, gdzie rozpoczęliśmy zadanie, a wraz ze zbliżeniem się do oznaczonego rejonu korzystamy z umiejętności Senu, oswojonego orła.

Po oznaczeniu celu, jakim jest ruchomy wóz, udajemy się w jego kierunku. Naszym zadaniem jest odzyskanie go, jednak ze względu na to, że jest strzeżony, nie obejdzie się bez walki. Jeśli nie sprawia ci dużych problemów walka z siodła, nie musisz nawet schodzić na ziemię, kontrolując tym samym mocniej walkę z innymi jeźdźcami.

129

Dla wprawnego wojownika przejęcie wozu nie powinno zająć dłużej, niż kilkanaście sekund.

Po zlikwidowaniu zagrożenia wsiadamy do wozu, po czym udajemy się nim do kapłana. Droga nie będzie jednak tak prosta - po drodze na pewno natkniesz się na uzbrojonych strażników, pieszo lub konno.

Możesz spróbować rozjechać tych, którzy nie posiadają wierzchowców, dzięki czemu unikniesz potrzeby schodzenia z wozu. Konnych łatwiej będzie zneutralizować stojąc na ziemi. Po doprowadzeniu wozu do zleceniodawcy, misja zakończy się.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...