Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Głodny i zmęczony Geralt w modzie do Wiedźmina 3

Trzy dodatkowe wskaźniki.

Brak edytora REDkit rozczarował wielu fanów Wiedźmina 3, lecz twórcy modyfikacji nadal dostarczają całkiem interesujące i kreatywne projekty - dobrym przykładem jest Primal Needs.

Dzieło użytkownika o swojskim pseudonimie „stefan3372” dodaje do Dzikiego Gonu trzy podstawowe potrzeby Geralta: głód, pragnienie oraz zmęczenie.

Gdy Geralt głodny, to śpi

Gracz musi więc dbać o specjalne wskaźniki rodem z produkcji survivalowych, a zaniedbanie systemu przekłada się na minusy. Głodny wiedźmin ma mniej punktów życia, a spragniony - krótszy pasek wytrzymałości. Nilfgaardzka cytrynówka będzie jak znalazł.

Najciekawiej działa chyba zmęczenie, wpływające na zakres ciosów dostępnych w walce. Zmęczony Geralt nie może biegać sprintem i blokować czy też turlać się po ziemi.

Twórca zadbał o opcje: gracze mogą zdecydować, którą z trzech potrzeb chcą aktywować. Dostosują też przyrost wskaźników na przykład podczas szybkiej podróży czy medytacji.

Inne interesujące możliwości modyfikacji Primal Needs to wprowadzenie opcjonalnego terminu przydatności zebranej żywności - koniec z lodówką w sakwach Płotki. Oznacza to także brak świeżego jedzenia w okolicznych workach oraz zapomnianych, antycznych ruinach.

Dodatkowe wskaźniki widać w rogu ekranu

Zainteresowani jeszcze większym zwiększeniem realizmu w tej sferze mogą pokusić się o mody z dodatkowymi animacjami do jedzenia czy też What's for Dinner, z systemem gotowania różnych potraw.

Read this next