Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zakończone targi E3 poprawiły wynik frekwencji z 2014 roku

300 wystawców ze 109 krajów.

Czas na podsumowania tegorocznego E3, które - pod względem zapowiedzi i konferencji - można chyba uznać za udane.

Bethesda po raz pierwszy organizowała konferencję

W tym roku targi w Los Angeles odwiedziło 52,2 tys. osób - ujawnił w informacji prasowej organizator, firma Electronic Software Association. W ubiegłym roku frekwencja wyniosła 48 tysięcy.

E3 nie jest jednak szeroko otwarte dla publiczności, więc to nie liczba odwiedzających ma największe znaczenie. W hali Los Angeles Convention Center pokazało się 300 wystawców z 109 krajów, prezentując ponad 1600 produktów.

Pochwalono się także rekordami w sieciach społecznościowych: 6,3 mln wpisów na Twitterze, 7,5 mln polubień na Instagramie, milion widzów na Twitchu czy ponad milion filmików opublikowanych na YouTube.

„Tegoroczne E3 koncentrowało się na graczu, w większym stopniu niż kiedykolwiek wcześniej” - uważa Michael D. Gallagher, dyrektor generalny ESA.

„Targi zademonstrowały wspaniałe gry i transformację, jaką przechodzi ten rynek: wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, sprzęt, urządzenia mobilne i przenośne.”

W nachodzących dniach na pewno spływać będą kolejne wiadomości i zapowiedzi, ale warto już teraz zacząć myśleć o następnym E3. Kolejną odsłonę imprezy zaplanowano na 14-16 czerwca 2016.

Zachęcamy też do zapoznania się z listą naszych materiałów oraz z przypomnieniem wszystkich konferencji.

Krótka przerwa? Zobacz także:

Tagi

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze