Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wypełnienie przepustki sezonowej w Diablo 4 zajmie nawet 80 godzin

Sporo grania.

Diablo 4 idzie z duchem czasu, wprowadzając między innymi przepustki sezonowe. Okazuje się, że awansowanie season passa na maksymalny poziom i odblokowanie wszystkich nagród może być wymagającym procesem, zajmującym nawet kilkadziesiąt godzin.

- Jeśli weźmiemy pod uwagę ukończenie podróży sezonowej oraz innych elementów gry, to możemy liczyć na około 80 godzin czasu poświęconego na wypełnienie całego battle passa. Dotarcie postacią do 100. poziomu może zająć nieco więcej czasu, w zależności od stylu rozgrywki - przyznał reżyser Joe Piepiora w rozmowie z serwisem PC Gamer.

Sezony w Diablo 4 powinny pojawiać się co trzy miesiące. Szczegóły są obecnie skąpe, lecz mają zaoferować nie tylko nowe treści fabularne, ale i - zapewne - jakieś modyfikatory rozgrywki. Zgodnie z obecnym standardem ustalonym choćby przez Path of Exile, będą wymagały rozpoczęcia kampanii od początku, całkiem nową postacią.

- Chcę jednocześnie, żeby było jasne, że nie próbujemy stworzyć sytuacji, w której gracze czują, że muszą grać wiecznie - dodał deweloper. - Chcemy, by cieszyli się po prostu wrażeniami z rozgrywki. Nie próbujemy powiedzieć, że jedynym sposobem na zabawę w Diablo 4 jest zaangażowanie się w endgame i przejście całej drogi do setnego poziomu każdą postacią, którą kiedykolwiek stworzymy.

Diablo 4 pożycza kilka elementów z gatunku MMO, lecz reżyser zapewnia, że w pierwszej kolejności jest produkcją action-RPG, jak obecnie nazywa się to, co kiedyś określano mianem hack’n’slash.

- W Diablo każda klasa koncentruje się na zadawaniu obrażeń - powiedział Piepiora. - Dla wielu osób celem jest stworzenie naprawdę przepakowanych buildów i dotarcie do punktu, w którym można po prostu wysadzać ekrany pełne potworów. Chcemy się upewnić, że nie brakuje takich elementów.

Read this next