Wiedźmin 1 - wszystkie misje główne, Wiedźmińskie tajemnice
Lista wszystkich zadań głównych.
W tym miejscu znajdziesz listę wszystkich zadań głównych w grze Wiedźmin 1 z podziałem na rozdziały. Opis kolejnych misji pozwoli ci na poznanie sposobów ich ukończenia i oczekiwane nagrody.
Na tej stronie:
Lista wszystkich zadań głównych
Poniżej znajdziesz wszystkie misje główne dostępne w grze Wiedźmin 1. Nie dasz rady wykonać każdej z nich - niektóre bowiem są zarezerwowane dla określonych wyborów moralnych Geralta, o czym dowiesz się w ich opisie:
Prolog i Rozdział 1
- Obrona Kaer Morhen
- Eliksir dla Triss
- Tajemnica Berengara
- Ludzie i potwory
- Ogon Salamandry
- Tajemniczy ogród
- Nocni goście
- Pogrzebane wspomnienia
Rozdział 2
- Wielka ucieczka
- Tajemnice Wyzimy
- Świadek
- Podejrzani: lista wszystkich
- Sekcja zwłok
- Tajemnicza wieża
- Strażnik
- Obeliski
- Co kryje prawda
Rozdział 3
- Eleganckie przyjęcie
- Źródło
- Wszyscy ludzie Foltesta
- Zamek i klucz
- Po nitce do kłębka
- Wyzimski łącznik, Czas żniw, Dyplomatyka i łowy
- Sześć stóp pod ziemią, Echa przeszłości
- Złoto dla zuchwałych
- Bez przebaczenia
Rozdział 4
- Kręgi na wodzie
- Ścieżki przeznaczenia
- Alvin
- W pełnym słońcu
- Wolne elfy
Rozdział 5
- Pod płonącym niebem
- Płonąca nadzieja
- Płomień, który oczyszcza
- Smak zemsty
- Jej wysokość Strzyga
Epilog
Dziennik
Otwierając dziennik (J) możesz śledzić zadania. Możesz filtrować zadania główne i poboczne [1] oraz oznaczać te z wybranego rozdziału [2] i podglądać zakończone. Misje główne oznaczone są pieczęcią [3], te z gwiazdką [4] możesz wykonać w tym rozdziale i przy aktualnych warunkach. To oznaczenie nie pojawi się dla niektórych zadań poszukiwawczych oraz dla tych, których ukończenie musi zostać poprzedzone wykonaniem określonych czynności.
Gdy aktualne zadanie jest śledzone poprzez dziennik, w większości przypadków ujrzysz na mapie czerwone znaczniki wskazujące miejsce, do którego musisz się udać.
Wiedźmińskie tajemnice
Zadanie Wiedźmińskie tajemnice pojawi się w twoim dzienniku zaraz po ukończeniu prologu. Pełni formę notatek Geralta na temat tego, co się wydarzyło, ale i podpowiada, co powinieneś zrobić, aby popchnąć do przodu główny wątek.
Samo zadanie pomimo posiadania "pieczęci" - czyli oznaczenia, że jest to misja główna, samo w sobie nie prowadzi cię do żadnego celu, a wpisy w dzienniku przy pozycji Wiedźmińskie tajemnice pojawiają się aż do samego zakończenia gry.
Spis treści: Wiedźmin 1 - Poradnik, Solucja