Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ujawniono pierwsze wideo z ambitnej gry sieciowej Crowfall

Wczesna wersja pre-alpha.

W 20 tygodni po zakończeniu kampanii na Kickstarterze, sieciowa produkcja Crowfall otrzymała wstępną wersję trybu PvP w postaci modułu deathmatch. W sieci błyskawicznie pojawiły się pierwsze materiały od testerów.

Gra nie wygląda jeszcze tak ładnie

Osoby z dostępem do wczesnej odsłony produkcji będą wkrótce zapraszane do zabawy, o ile wpłacili odpowiednią kwotę podczas zbiórki pieniędzy w lutym tego roku. Twórcy wprowadzą limit rozegranych potyczek, aby każdy zainteresowany mógł je sprawdzić.

Należy oczywiście pamiętać, że obserwujemy bardzo wczesną wersję gry. Premierę zaplanowano - optymistycznie - na koniec przyszłego roku. W krótkim czasie poczyniono jednak sporo postępów.

Dostępny deathmatch to tryb o nazwie Hunger Dome. Maksymalnie 16 graczy tworzy małe zespoły, a teren potyczki co jakiś czas zostaje zmniejszony. Wygrywa ostatnia przy życiu drużyna. Do wybory są trzy klasy postaci: Knight, Confessor i Legionnaire.

To tylko mały wycinek Crowfall. Główna innowacja produkcji polega na tym, że rozgrywka toczy się w generowanych proceduralnie światach, ginących po kilku miesiącach.

Nie umierają za to postacie, które zachowują doświadczenie i umiejętności, po czym przechodzą do następnego uniwersum, powtarzając cykl. W planach są jeszcze inne systemy, jak dynamiczne podboje terenu, ekonomia bazująca na poczynaniach graczy i rozbudowany system rzemiosła.

Nudzisz się? Zobacz także:

Tagi

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze