Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Sinking City - Do wynajęcia: Walter, targ rybny, domy, kadzidła (sprawa poboczna)

Rozstawiamy w mieszkaniach świece, które mają wystraszyć z nich potwory.

Jest to misja poboczna, którą możesz rozpocząć na targu rybnym (A na mapie) w dzielnicy Muszelki. Do tego miejsca możesz dotrzeć samemu lub podczas wykonywania zadania głównego o nazwie Quid Pro Quo.

Kiedy znajdziesz się na miejscu zlokalizuj handlarza o imieniu Walter. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz zlecenie dotarcia do kilku domów, w których należy umieścić kadzielnice z proszkiem odstraszającym potwory. Za każdym razem należy też wykonać aparatem zdjęcia, które posłużą za dowód wykonania zadania.

Uwaga - w odwiedzanych domach natkniesz się na potwory. Możesz z nimi walczyć lub wykonać misję po cichu, jeśli skorzystasz z możliwości skradania się.


Dom na Zakrytkach

To mieszkanie (1) znajduje się przy Lincoln St, pomiędzy Derry Ln oraz Landing Ave.

Po dotarciu na miejsce zlokalizuj mocno zniszczony budynek (2). Wejdź do środka i skieruj się na górę.

Teraz wystarczy znaleźć miejsce (3), w którym należy postawić kadzielnicę. Po uczynieniu tego wybierz z okrągłego menu aparat i zrób zdjęcie przedmiotowi, który położyłeś. Pamiętaj, że aby zdjęcie wyszło prawidłowo, należy wykadrować je tak, żeby wokół niego powstała biała ramka.


Dom w Porcie Odkupienia

Kolejny budynek (1) znajdziesz w Porcie Odkupienia, przy Seven Oaks St, pomiędzy Eel St i Castle St.

Skorzystaj z łodzi i zlokalizuj dziurę w ścianie (2), przez którą dotrzesz do budynku.

Następnie wejdź do środka, rozpal kadzidło (3) i ponownie wykonaj zdjęcie. Przy okazji możesz znaleźć tu nieco przedmiotów (dziennik i dwa listy).


Dom na Muszelkach

Ostatni z budynków (1) znajduje się w dzielnicy Muszelki. Jest położony przy Hawking Ln, pomiędzy Inner Shine St oraz Warren Rd.

Po dotarciu na miejsce odszukaj drewniany dom (2) i wejdź do środka.

Podobnie, jak w poprzednich przypadkach, udaj się na piętro budynku i rozpal kadzidło na biurku (3), po czym zrób mu zdjęcie. Przy okazji możesz tu również odnaleźć notatkę i kartkę przy obrazie.

Po odwiedzeniu wszystkich trzech miejsc wróć do Waltera na targu rybnym i przekaż mu dowody wykonania zlecenia, w postaci zdjęć. W nagrodę otrzymasz nagrodę materialną, punkty doświadczenia oraz odblokujesz nowy strój.


O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze