Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Evil Within 2 - jak naprawić karabin snajperski

Gdzie są części.

Karabin snajperski jest niezwykle przydatny, szczególnie na tych przeciwników, do których lepiej się nie zbliżać - choćby chwiejących się mutantów z których wydobywa się zielony gaz i poświata.

Normalnie broń tę możemy zdobyć dopiero od 11 rozdziału, na dachu kawiarni. Jest jednak sposób, by wyposażyć ją już w 3 rozdziale - i to bez większych problemów. Wystarczy trochę cierpliwości i wycieczka na północ dzielnicy.

Wyjdź na główną ulicę z pierwszej kryjówki, tej z O'Nealem. Naprzeciwko jest mniejszy biały dom, po prawej kościółek (gdzie, swoją drogą, czeka cię walka z trzema mutantami po scence, ale też trochę zasobów). Po lewej natomiast widać ceglany budynek.

To właśnie na dachu tej kamienicy jest karabin snajperski - tyle że zepsuty. Podejdź do budynku od prawej strony, wejdź po schodach wyżej, a następnie po drabinie na dach. Od razu kucnij i skradaj się, gdyż jest tutaj jeden zombie.

Bez większego problemu można zajść stwora od tyłu i zabić po cichu, gdyż jest tutaj sporo przeszkód, za którymi możesz się schować. Po zlikwidowaniu wroga zbierz żel i podejdź na skraj dachu od strony wychodzącej na ulicę.

Bierz wszystko

Podnieś tutaj części broni, zepsuty karabin snajperski, a przy okazji weź komunikator z żołnierza - to nowa znajdźka (Akta). Zwróć też uwagę na drugie pudełko z zasobami naprzeciwko martwego mężczyzny.

Podniesienie komunikatora spowodowało, że na mapie oznaczona została lokalizacja części do naprawy karabinu snajperskiego - świetnie, prawda? Gra praktycznie podaje nam na tacy tę świetną broń już na początku zabawy, wystarczy krótka wycieczka.

Wróć na ulicę i skradając się podejdź do skrzyżowania z mutantami (chyba że już ich tam nie ma, bo się ich pozbyłeś). Powoli skręć ulicą w prawo, przyklejony do ściany budynków. Gdy miniesz wrogów, przejdź teraz na lewą stronę ulicy. Trzymaj się lewej cały czas i spokojnie podążaj do celu - oczywiście zaznacz miejsce z częściami na mapie, by widzieć znacznik.

Na północy okrąż drewniany dom. Skradaj się, by nie obudzić nieprzytomnych (śpiących?) przeciwników. Trzymaj się skrajnie lewej strony, czyli idź właściwie nad przepaścią. W ten sposób podążaj do przodu. Widzisz już szopę, w której są części do naprawy, a obok niej mutanta z zieloną poświatą.

Okrąż szopę od lewej. Schowaj się za rogiem. Gdy zielonkawy, chwiejący się stwór się odwróci, podejdź do łańcucha na drzwiach i zniszcz go, po czym otwórz drzwi i wejdź do szopy. Zakradnij się za plecy wroga, który jest w środku i zabij go.

Zieloni nie będą już tacy straszni

Teraz pozostaje zebrać wszystkie zasoby z wnętrza szopy - w tym części karabinu snajperskiego. Na szczęście jest tutaj też warsztat, a więc możesz naprawić karabin od razu i przyjrzeć się dostępnym dla tej broni ulepszeniom.



Polecamy przetestować karabin na groźnym mutancie. Dzięki tej broni zabijesz tego przeciwnika jednym strzałem, o ile trafisz w głowę (a ta jest dosyć chuda, niestety). Warto, bo taki mutant pozostawia stosunkowo dużo zielonego żelu. Nie bój się - sam strzał nie obudzi innych zombie.

Komentarze