Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tak wygląda nowa gra twórców Elden Ring. Armored Core 6 w akcji

Zmiana klimatu.

Po wydaniu Elden Ring, które okazało się hitem, FromSoftware postanowiło odpocząć od mrocznych klimatów fantasy, wracając do swojej nieco zapomnianej już marki o bitwach mechów. Można już obejrzeć nowy gameplay z Armored Core 6: Fires of Rubicon. Jak można się spodziewać, jest tu sporo akcji.

Już od początku materiału dostrzegamy, że mapy w grze będą mocno rozciągnięte w pionie, więc rozgrywka będzie się różnić od typowych gier akcji. Mechy korzystają z dopalaczy i grawitacji, by opadać się i wznosić, przez co walka nabiera dodatkowej głębi. Z pewnością trzeba też pozostawać w ciągłym ruchu i co rusz korzystać z powietrznych uników, by uniknąć spotkania z różnymi rodzajami pocisków zmierzających w stronę kierowanej maszyny.

Gameplay pokazuje też personalizację mecha. Jak można się spodziewać, różne części wpływają nie tylko na skuteczność w walce, ale też takie atrybuty jak pojemność energii, szybkość chłodzenia, masę, wartość obrony czy skuteczność dopalacza. Jest też customizacja wizualna, czyli nakładanie kolorów.

Mamy też okazję przyjrzeć się urywkowi walki z bossem, a takie starcia mają być najważniejszym elementem gry. - [Walki z bossami - dop. red.] będą opierać się na charakterystycznych dla produkcji FromSoftware założeniach: umiejętności wyczucia ataków przeciwnika oraz odpowiedniej reakcji na nie. Model walki będzie agresywny, a ciosy przeciwników brutalne - opowiadał swego czasu reżyser gry, Masaru Yamamura.

Armored Core 6: Fires of Rubicon zadebiutuje 25 sierpnia i będzie dostępny na PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4 oraz Xbox One.

Read this next