Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tak mogłoby dziś wyglądać World of Warcraft. Projekt fana na Unreal Engine 4

Prace rozpoczęte w 2015 roku.

World of Warcraft nie robi już dziś wrażenia pod względem oprawy graficznej, ale jeden z oddanych fanów tytułu zaprezentował, jak mógłby wyglądać remaster kultowej gry MMO.

Daniel L od wielu lat pracuje nad upiększeniem wybranych lokacji z World of Warcraft, używając silnika Unreal Engine 4. Niedawno opublikował nagranie prezentujące pracę, którą rozpoczął w 2015 roku.

Materiał to wirtualna wycieczka po Grizzly Hills, Elwynn Forest, Duskwood, Westfall i Durotar (nazwy oryginalne). Autor wizualnie ulepszył nie tylko krajobrazy na zewnątrz, ale też wnętrza budynków.

Opracował oczywiście nowe tekstury, ale zadbał też o realistyczne oświetlenie i efekty takie jak zorza polarna.

Przypomina trochę Skyrima - ale z co najmniej kilkoma modami

WoW zadebiutował na PC w 2004 roku. Z kolei w ubiegłym roku Blizzard zapowiedział World of Warcraft Classic, czyli próbę odtworzenia pierwotnej wersji gry. Premierę nowej edycji - w którą będą mogli zagrać wszyscy abonenci - wyznaczono na 27 sierpnia.

O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze