Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Stray - rozdział 12, Pomieszczenie kontrolne: koniec gry

Finał podróży.

Pomieszczenie kontrolne w Stray to ostatni rozdział gry. Zostaje w nim zakończony najważniejszy wątek fabularny.

  • Wyjdź z pojazdu i wejdź po schodach. Przy wejściu do pomieszczenia musisz najpierw shakować urządzenie po prawej, a potem wejść w interakcję ze skrzynką po lewej. Do skrzynki po lewej dosięgniesz, ustawiając pod nią robota.
  • Zbadaj konsolę na końcu pomieszczenia.

Po monologu B-12, musisz sprawić, by świeciły się wszystkie ekrany na wszystkich podłużnych stołach. Ekran włączasz lub wyłączasz, przechodząc po klawiaturze pod nim. Jeżeli się pomylisz i wyłączysz ekran, z łatwością włączysz go znowu.

  • Musisz „narobić trochę szkód”, a więc zniszczyć trzy urządzenia.
  • Pierwsze urządzenie znajduje się na lewo od głównej konsoli na końcu pomieszczenia. Zrzuć płytę i wejdź w interakcję z urządzeniem. Potem zhakuj je robotem.
  • Drugie urządzenie znajduje się obok okien. Ponownie zdejmuj płytę, zniszcz urządzenie, a potem je zhakuj.
  • Trzecie urządzenie znajduje się na prawo od konsoli. Musisz wskoczyć tutaj, żeby zdjąć pokrywę i narobić szkód. Nie zapomnij o hakowaniu.
  • Podnieś B-12 i zanieś go do stacji.
  • Obejrzyj, jak otwiera się kopuła, a potem zejdź po schodach niżej i wyjdź przez czerwone wrota.

To wszystko. Udało ci się ukończyć Stray.

Następnie: Stray - wszystkie puszki napoju energetycznego w slumsach

Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stray - rozdział 11, Areszt: cele, Wartownicy

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze