Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Stray - rozdział 11, Areszt: cele, Wartownicy

Przygoda zbliża się do końca.

Areszt w Stray to przedostatni rozdział przygody. Kot uwalnia w nim Clementine z celi i razem wychodzą z więzienia z hukiem.


Na tej stronie:


Cele i uwalnianie Clementine

  • Po rozpoczęciu rozdziału, skocz na prawy pręt, potem wróć od lewej i skocz na lewy. Z lewego pręta skocz na prawy, a potem na klatkę i beczki.
  • Na korytarzu wskocz na klimatyzatory, a potem na rurę i przejdź dalej.
  • Drona stojącego ci na drodze nie możesz pominąć, więc przebiegnij od razu do pudełka na niższym piętrze.
  • Wejdź wyżej dzięki skrzyniom i śmietnikowi obok wspomnianego pudełka.
  • Spotkasz Clementine. Wejdź do przeciwległego pomieszczenia tutaj, przejdź naokoło i weź klucz, a potem odłóż go przy celi Clementine.
  • Przeskocz nad laserami za pomocą obiektów zawieszonych na suficie.
  • Pokonaj kolejne przeszkody.
  • Pociągnij dźwignię w tym pomieszczeniu i ukradnij robota z podestu.
  • Wróć dokładnie tą samą drogą, którą się tu dostałeś, a więc do Clementine.
  • Zrzuć cegły na śmietniku, żeby zwrócić uwagę Clementine. Przejdź na drugą stronę i pociągnij dźwignię, by otworzyć drzwi.

Jak oczyścić przejście z dronów-wartowników

  • Musisz zwabić drona do pomieszczenia i wykorzystując przeszkodę w środku okrążyć go, zainicjować zamykanie drzwi i szybko wyjść. Wykorzystaj przeszkodę, by dron w ogóle cię nie widział, kiedy cię szuka.
  • Teraz musisz powtórzyć sztuczkę, ale z dwoma dronami. Zwab oba, wbiegnij do pomieszczenia, a kiedy roboty będą w środku, zamknij oba wejścia od zewnątrz.
  • Kiedy Clementine nie będzie mogła otworzyć drzwi, idź przez dziurę i pociągnij dźwignię z drugiej strony.
  • Podrap drzwi od pojazdu, by dać znać Clementine.
  • Po drugiej stronie aktywuj dźwignię. Rozpocznie się scena pościgu, a twoim zadaniem jest dogonienie pojazdu.
  • Po scenie, przejdź przez dziurę w siatce, a potem w dół metra. Wejdź w interakcję z panelem.
  • Idź po zielonym kablu i wejdź do kabiny maszynisty.

Po krótkiej scence rozpocznie się ostatni rozdział gry.

Następnie: Stray - rozdział 12, Pomieszczenie kontrolne: koniec gry

Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stray - rozdział 10, Śródmiasto: kurtka, kask, klub nocny

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze