Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Songs of Conquest - frakcje: dostępne armie

Strony konfliktu, którymi możesz grać.

Jak przystało na strategię, wybór frakcji to kluczowa decyzja w Songs of Conquest - od tego bowiem zależy z jakich jednostek będziesz korzystał w walce. Z tej strony dowiesz się jakie armie dostępne są w grze i czym różnią się od siebie.

W grze na ten moment możesz wybrać spośród czterech frakcji. Są to:

  • Arleon - królestwo ludzi, w których armie składają się z łuczników i rycerzy, a także mitycznych stworzeń. Frakcja świetnie sprawdzi się dla początkujących - jednostki posiadają wysoki współczynnik obrony i sporo zdolności wzmacniających;
  • Baronia Loth - frakcja łącząca jednostki kultystów i nieumarłych. Posiada bardzo mobilne oddziały, a cechą szczególną bohaterów jest nekromancja, która pozwala im przywrócić część poległych w walce wojaków jako zombie;
  • Baria - frakcja skupiona wokół bogactwa, wykorzystująca w walce broń palną. Braki w mobilności jednostki nadrabiają dużym zasięgiem, oddziały posiadają także mnóstwo zdolności pasywnych;
  • Rana - armie jaszczuroludzi, wspomagane przez gigantyczne robale. Rozbudowa ich miasta jest dość problematyczna, szczególnie w przypadku najmocniejszych jednostek, jako jedyni dysponują jednak aż dwoma ulepszeniami topowych oddziałów.

Którą frakcję najlepiej wybrać? Jeśli to dopiero początek twojej przygody z grą - a szczególnie z całym gatunkiem - najlepszym wyjściem będzie Arleon. Ich miasto jest proste w rozbudowie, nie ma zbyt wygórowanych wymagań, a jednostki są dobrze zbalansowane.

Najmocniejsza frakcja to na ten moment najpewniej Baria, szczególnie z ich topową jednostką, która jest w stanie razić wiele oddziałów jednocześnie.

Spis treści: Songs of Conquest - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Songs of Conquest - atak i obrona: wpływ na walkę

Read this next