Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil 4 VR zobaczymy niedługo na Tokyo Games Show

Na targach pojawi się też grywalne demo.

Capcom jeszcze przed premierą Resident Evil 4 Remake zapowiedział, że gra otrzyma aktualizację wprowadzającą tryb VR. Temat nieco ucichł w ostatnich miesiącach, ale prace trwają, a ich efekty zobaczymy na zbliżających się targach w Japonii.

Jeszcze w lutym, czyli miesiąc przed premierą Resident Evil 4 Remake, twórcy ogłosili rozpoczęcie prac nad aktualizacją, która wprowadzi do gry na PlayStation 5 obsługę headsetu PS VR2. Oprócz tego, ze aktualizacja ma być bezpłatna dla posiadaczy gry, do dziś nie wiemy zbyt wiele o szczegółach trybu VR, choć Capcom udostępnił krótki zwiastun pozwalający zobaczyć, czego mniej więcej należy się spodziewać.

Tymczasem japoński wydawca opublikował listę gier, jakie zaprezentuje podczas targów Tokyo Game Show, które rozpoczną się 21 września (choć tym razem nie w samym Tokio, a w Chibie na wyspie Honsiu). Wśród wymienionych tytułów pojawia się także Resident Evil 4 VR, a co więcej - osoby odwiedzające targi będą mogły spróbować grę na własnej skórze.

Niewykluczone, że jakiegoś rodzaju demo trybu VR zostanie w podobnym czasie udostępnione szerszemu gronu odbiorców za pośrednictwem PS Store, choć to tylko spekulacje. Jeżeli jednak czekaliście na to, by zmierzyć się z hordami Ganados w hiszpańskiej wiosce i z bardzo bliska przyjrzeć się pile łańcuchowej doktora Salvadora, to możecie odetchnąć z ulgą - Resident Evil 4 VR nadal powstaje i zdaje się być blisko premiery.

Choć tryb VR pojawi się jako bezpłatny dodatek, to nadal wymagane jest posiadanie Resident Evil 4 Remake w wersji na PS5 oraz gogli PS VR2. Po grę warto jednak sięgnąć, ponieważ to kolejny bardzo udany remake klasycznego horroru akcji, który spotkał się z całkiem ciepłym przyjęciem ze strony graczy i recenzentów. Posiadacze gry na PC mogą natomiast skorzystać z moda, który dodaje nieoficjalny tryb VR.

Read this next