Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Remnant 2 - Challenger: archetyp, umiejętności

Szczegółowy opis klasy Challenger.

To klasa postaci skierowana do graczy przepadających za rozgrywką z bliska. Archetyp bazuje na bezpośrednim kontakcie z przeciwnikami, posiada wysokie statystyki pancerza i potężną broń do walki na krótki dystans. Styl gry to wbijanie się w grupy przeciwników i sianie chaosu.

Rodzaj klasy: podstawowa lub można ją pozyskać w trakcie rozgrywki jako drugi archetyp


Na tej stronie:


Pasywne umiejętności

  • Die Hard - Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń, gracz staje się niewrażliwy na obrażenia przez 5 sekund i momentalnie regeneruje 100% maksymalnego zdrowia. Czas odnowienia umiejętności to 10 minut.
  • Close Quarters - gracz otrzymuje dodatkowe 40% do obrażeń od broni dystansowej i krótkiej oraz 10% do szansy na trafienie krytyczne dla wszystkich przeciwników w promieniu 7 metrów.
  • Intimidating Presence - po aktywowaniu umiejętności aktywnej klasy, przeciwnicy w promieniu 10 metrów zadają obrażenia zredukowane o 10% przez 15 sek. z dodatkowym bonusem do redukcji obrażeń o 2,5% za każdego wroga (maks. 10%).
  • Powerlifter - o 50% zmniejsza dodatkowy koszt wytrzymałości od ciężaru oraz opóźnienie regeneracji wytrzymałości.
  • Face of Danger - użycie reliktu w promieniu 10 m od wroga zapewnia dwa poziomy kumulacji wzmocnienia Bulwark (redukcji obrażeń) i dodatkowy 10% bonus do obrażeń przez 10 sekund.

Aktywne umiejętności

  • War Stomp - wytwarza falę uderzeniową, która zadaje 210 pkt. obrażeń oraz wywołuje oszołomienie u wszystkich wrogów w promieniu 7,5 metra. Zadaje obrażenia obszarowe we wszystkich kierunkach.
  • Juggernaut - generuje 3 poziomy kumulacji Bulwark (redukcji obrażeń), zwiększa prędkośc ruchu o 15%, zwiększa prędkość ataku wręcz o 15% oraz zwiększa obrażenia od ataku wręcz o 50%. Działa przez 25 sekund.
  • Rampage - na 20 sekund zwiększa szybkostrzelność o 15%, szybkość przeładowania o 20% oraz szybkość ruchu o 10%. Dodatkowo, zadawanie dużych obrażeń wrogom zapewnia jeden poziom kumulacji wzmocnienia Rage (dodatkowe obrażenia od ataku). Po osiągnięciu 10 ładunków, postać wpada w szał, automatycznie przeładowuje broń, której aktualnie używa oraz podwaja efekty szału na 20 sekund.

Następnie: Remnant 2 - Gunslinger: archetyp, umiejętności

Spis treści: Remnant 2 - poradnik i najlepsze porady

Read this next