Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Otwarte wzgórza i pagórki w nowym materiale z polskiego Hellraid

Opuszczamy podziemia.

Okazuje się, że polska gra akcji Hellraid od studia Techland to nie tylko mroczne podziemia i ciemne grobowce, ale także otwarte obszary.

Nowy materiał z rozgrywki od kolegów z brytyjskiej redakcji Eurogamera prezentuje ponad dziesięć minut eksterminacji szkieletów i demonów na powierzchni przygotowanego świata fantasy.

Komentarz zapewnia producent Marcin Kruczkiewicz.

- Koncept Hellraid to połączenie magii oraz brutalnej i wiarygodnej walki wręcz z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, w grze o DNA bazującym na gatunku hack'n'slash - mówi deweloper.

Sekcje na powierzchni będą duże, ale twórcy nie planują otwartego świata. W trybie fabularnym odwiedzimy różne lokacje, odkrywając kolejne elementy opowieści.

Dwa pozostałe tryby to pojedyncze misje, gdzie poczynania nagradzane są punktami, oraz arena - tu odpieramy ataki kolejnych fal demonów i szkieletów. Z wszystkich opcji rozgrywki skorzystamy także w kooperacji, przeznaczonej dla maksymalnie czterech graczy.

Hellraid ukaże się w przyszłym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze