Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nietypowa karcianka Hand of Fate 2 z datą premiery

Połączenie kilku gatunków.

Studio Defiant Development ogłosiło, że nietypowa karcianka Hand of Fate 2, łącząca także elementy startegi i RPG, zadebiutuje 7 listopada na PC, PS4 i Xbox One.

W pierwszej odsłonie serii siadaliśmy naprzeciwko zamaskowanego mężczyzny, który rozkładając karty tworzył mapę przygody. Cel był prosty: musieliśmy przedrzeć się przez ułożoną przez nieznajomego trasę, a na końcu czekał jeden z dwunastu bossów.

W każdej turze przesuwaliśmy pionek na kolejne karty tworzące narrację podróży, odwracając je tym samym i aktywując różne wydarzenia. Mogliśmy odkryć kartę oznajmiającą, że zaatakowała nas grupa goblinów - wtedy musieliśmy rozprawić się z przeciwnikami.

Istniały też karty sklepów, w których uzupełnialiśmy zapasy. Inne reprezentowały losowe spotkania z postaciami niezależnymi - choćby kapłanką, która mogła obdarzyć nas błogosławieństwem swojej bogini.

Do tego dochodziły komentarze tajemniczego Rozdającego. Hand of Fate spotkało się z uznaniem, nawet jeśli zręcznościowa walka w czasie rzeczywistym nie była zbyt ciekawa.

Opublikowane dotychczas materiały wideo sugerują, że Hand of Fate 2 będzie w dużej mierze wierną kontynuacją pierwowzoru. Nie może jednak zabraknąć innowacji, takich jak nowi towarzysze, zmodyfikowana mapa i usprawniony system walki.

„Produkcja jest oryginalna, rozbudowana i momentami wystarczająco trudna, by zmusić do powtarzania jednego poziomu kilkanaście razy. Obecnie to jeden z najświeższych pomysłów roku i wyjątkowo interesujący eksperyment łączący cechy kilku gatunków” - napisał Artur w recenzji pierwszego Hand of Fate, w lutym 2015 roku.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze