Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Monster Hunter Rise pozwoli grać w czarno-białym trybie na PC

Premiera w przyszłym tygodniu.

Capcom opublikował premierowy trailer Monster Hunter Rise na PC, choć do debiutu - zaplanowanego na 13 stycznia - został jeszcze niecały tydzień.

Otrzymujemy rzut oka na część usprawnień, jakich można spodziewać się na komputerach osobistych. Mowa między innymi o filtrach obrazu, pozwalających na przykład grać w trybie czarno-białym, sepia lub w „japońskim stylu”.

Ważniejsze dla osób przesiadających się z wersji Nintendo Switch będzie zapewne wsparcie dla szerokokątnych monitów, odblokowana liczba klatek na sekundę, wyższa rozdzielczość tekstur i szereg dodatkowych opcji graficznych, z 4K włącznie.

Monster Hunter Rise debiutowało w marcu ubiegłego roku, ale tylko na przenośnej konsoli. Obecnie powstaje także rozszerzenie Sunbreak, zaplanowane na połowę obecnego roku.

Pewnym rozczarowaniem w przypadku nowej wersji może być fakt, że ze Switcha na PC nie uda się przenieść zapisów. „Niestety - po badaniu opcji przez cały proces deweloperski - nie możemy obecnie zaoferować tych funkcji” - wyjaśniał Capcom już w październiku, pisząc także o cross-play.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze