Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kojima tworzy bardziej „erotyczne” postacie, by zachęcić do cosplayu

AKTUALIZACJA: Kojima tłumaczy stanowisko.

Aktualizacja: Podczas obiecywanej prezentacji postaci Quiet, Hideo Kojima wyjaśnił swoje stanowisko na temat tworzenia bardziej „erotycznych” projektów bohaterów.

- Może słowo „erotyczne” nie jest do końca właściwe. Staram się tworzyć unikatowych bohaterów. Jednym z nich jest oczywiście Quiet. To unikatowa postać i chciałem dodać do niej nieco seksowności. Nie chodziło o erotyzm, ale seksapil - tłumaczył producent, tym razem za pomocą tłumacza.

- W mojej ocenie chodzi nie tylko o postacie. Często spoglądam na broń czy pojazd i myślę sobie: „Ale to seksowne” - dodaje Yoji Shinkawa, autor projektów graficznych w Kojima Productions.

- Zauważymy to, ale dialogi w Metal Gear Solid 5 są ograniczone i dlatego chcemy przekazać cechy charakteru postaci za pomocą samych modeli - mówił Kojima, cytowany przez serwis Polygon - Seksowne mogą być osoby, ale także bronie i pojazdy.

*

Oryginalna wiadomość: Hideo Kojima wezwał swoich artystów w studiu Kojima Productions do tworzenia bardziej „erotycznych” projektów postaci, chcąc zachęcić fanów do cosplayu.

„Poprosiłem Yoijiego [Shinkawę, artystę w Kojima Production - dop. red.] by jedna z postaci była bardziej erotyczna i dobrze się spisał. Ostatnio stawiam właśnie na takie podejście” - napisał na Twitterze popularny producent.

„Początkowym celem jest zachęcenie cosplayerów do wcielenia się w taką postać lub zwiększenie sprzedaży figurek” - dodał.

„Jeśli chodzi o tą bardziej erotyczną postać, którą zajmował się Yoji, akurat ta bohaterka może nie nadawać się do cosplayu.”

Już jutro twórca planuje opublikować dokładny model niemej Quiet - jednej z bohaterek w Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain - by cosplayerzy zdążyli z przygotowaniem kostiumów na targi Tokyo Game Show za dwa tygodnie.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ogłoszono na targach E3. Gra ukaże się na konsolach obu generacji.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze

More News

Najnowsze artykuły