Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hellblade 2 podnosi poprzeczkę w kwestii walki. Twórcy chwalą się ulepszonymi starciami

Choć nie ma żadnego nowego gameplayu.

Walka w Senua's Saga: Hellblade 2 będzie ciekawsza i lepiej zbalansowana - zapewnia Ninja Theory w nowym wywiadzie. Wszystko dzięki doświadczeniom z „jedynki”, analizie błędów i powiększonym zespole deweloperskim.

- Wiele rzeczy zrobiliśmy poprawnie, ale wiele z nich mogliśmy naprawić i dziś bym je zmienił - wspomina projektant walki Juan Fernández w wywiadzie dla serwisu Vandal.

Nad pierwszym Hellblade jednocześnie pracowało maksymalnie 15 osób w studiu. Teraz jednak zespół się powiększył, co pozwala na zapewnienie walce większej różnorodności.

- To, z czego byłem najmniej zadowolony w Hellblade 1, to brak różnorodności wrogów, stłumiona walka na dłuższą metę i sposób, w jaki zaprojektowano poziom trudności - tłumaczy Fernández. - Wrogowie mieli zbyt dużo życia, zbyt dużą wytrzymałość i często stawało się to męczące.

- Mieliśmy wiele różnych ataków i combosów, ale wrogowie nie zachęcali do korzystania z nich, więc gracze znajdowali dwa lub trzy ruchy, które im się podobały, i ciągle je powtarzali. Czas na sparowanie ciosu również był bardzo długi.

Jaka jest rada na te niedopatrzenia? Deweloper twierdzi, że Ninja Theory podnosi poprzeczkę w kwestii „robienia więcej poprzez mniej”, naprawiając dawne błędy. Wygląda więc na to, że walka nie będzie może skomplikowana, ale na pewno lepiej przemyślana. Nowe podejście twórców potwierdzają też kursy walki ukończone przez animatorów, a także aktorkę wcielającą się w Senuę.

Data premiery Hellblade 2 nie jest jeszcze ogłoszona.

Read this next