Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Grupowa wycieczka z gulaszem w Red Dead Online. Gracze próbowali przejść całą mapę

Z miskami w dłoniach.

Grupa ponad dwudziestu fanów Red Dead Online - sieciowego trybu Red Dead Redemption 2 - podjęła się zadania przeniesienia misek z gulaszem przez całą mapę gry. Podczas próby nie mogli korzystać z żadnych środków transportu ani bronić się przed niebezpieczeństwami.

Kowboje spotkali się przy ognisku w południowo-zachodniej części świata, a następnie przygotowali zupę. Kiedy każdy otrzymał pełną miskę, grupa wyruszyła na wycieczkę.

Nie podjadać!

Wyprawę udokumentował użytkownik o pseudonimie Slonitram - ten sam, który miesiąc temu podejmował się identycznego zadania w pojedynkę.

Nie obyło się bez problemów, wśród których najuciążliwszym było nieuzasadnione wyrzucanie graczy z serwera - kwestia, z którą Red Dead Online zmaga się już od dłuższego czasu. Oczywiście po ponownym wejściu do świata postać „odradzała się” bez gulaszu.

Podczas niesienia miski nie można wyciągnąć broni ani atakować, a prędkość poruszania się jest znacząco obniżona. Mimo wszystko grupa musiała stawić czoła niebezpiecznym zwierzętom czy innym graczom, którzy nie brali udział w zadaniu. W pewnym momencie spora część ekipy została uderzona przez pędzący pociąg (3:20 w poniższym filmie).

Zobacz na YouTube

Wielu graczy straciło swoją porcję gulaszu, więc zdecydowano się rozbić nowy obóz i ugotować więcej zupy. Z niejasnych powodów część użytkowników kontynuowała podróż, trzymając w dłoniach dużą rybę. Kiedy większość graczy straciła gulasz po raz drugi, poddali się i przez kolejną część spaceru nieśli na plecach zwłoki.

Zobacz: Red Dead Online - poradnik i najlepsze porady

W końcu grupa dotarła do wschodniego wybrzeża, tym samym kończąc podróż. Mimo że nie udało się donieść gulaszu do końca, gracze świętowali, pijąc w grze alkohol i wspólnie oglądając film w wirtualnym kinie.

Następnie: The Last of Us 2 zbyt brutalne? Twórcy: gracz ma czuć dyskomfort

Read this next