Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dark Souls przechodzi z serwerów Games for Windows Live na Steam

AKTUALIZACJA: Transfer dostępny.

Aktualizacja (16.12.2014): Opcja transferu zapisów i osiągnięć Dark Souls z Games for Windows Live na Steam jest już dostępna.

Funkcja pozostanie aktywna do 16 lutego, po czym system Steam stanie się domyślną aplikacją obsługującą produkcję From Software.

Szczegółowy opis procesu migracji znaleźć można na przygotowanej stronie.

*

Aktualizacja (26.11.2014): Dostęp do opcji transferu zapisanych stanów gry z Games for Windows Live na Steam został opóźniony do grudnia - ogłoszono na forum dyskusyjnym.

„Pracujemy ciężko nad ukończeniem procesu umożliwiającego przeniesienie zapisów i osiągnięć Dark Souls: Prepare to Die. Musimy przeprowadzić dodatkowe testy, a datę startu określamy teraz na grudzień” - wyjaśniają deweloperzy. „Wkrótce ujawnimy więcej szczegółów. Dziękujemy za cierpliwość!”

*

Oryginalna wiadomość (21.10.2014): W przyszłym miesiącu gracze będą mogli przenieść Dark Souls z Games for Windows Live na Steam, wraz z zapisanymi stanami rozgrywki i osiągnięciami.

Bandai Namco przypomina, że potrzebne jest posiadanie specjalnego tokenu, który pozyskamy bez dodatkowych opłat.

W listopadzie otwarte będzie „okno” czasowe, podczas którego gracze będą mogli przenieść zapisy i osiągnięcia wraz z grą. Nie podano jeszcze konkretnych dat.

W ubiegłym roku fani Dark Souls wyrażali obawy, że sieciowe opcje tej produkcji zostaną dostępne tylko na Games for Windows Live, które miało zostać wyłączone w lipcu. Microsoft potwierdził jednak, że zamierza dalej wspierać serwery swojej usługi.

Gra akcji z elementami RPG od studia From Software znana jest na PC pod nazwą Dark Souls: Prepare to Die Edition. Tytuł ukazał się w październiku 2012 roku, uzupełniony o dodatkową zawartość. Konwersja na komputery osobiste była szeroko krytykowana za niską jakość, a poprawkami zajął się popularny „Durante”, przygotowując stosowną aktualizację na własną rękę.

Tagi

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze