Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Below opóźnione bezterminowo

Twórcy: „Nie skończyliśmy jeszcze badać głębi projektu.”

Oczekiwana produkcja Below od cenionego studia Capybara Games (Superbrothers: Sword and Sworcery, Super Time Force) została opóźniona. Nie podano nowej daty premiery.

Ostatnio zakładano dabiut latem tego roku. Platformy docelowe to PC (przez Steam) oraz Xbox One.

Intrygujące Below zapowiedziano na konferencji Microsoftu na targach E3 jeszcze w 2013 roku. Od tego czasu produkcja sporadycznie pojawiała się w mediach.

Tytuł reprezentuje gatunek roguelike, czyli specyficzny rodzaj RPG, w którym lokacje są generowane losowo, a po każdej śmierci musimy rozpoczynać rozgrywkę od nowa.

„Sporo o tym myśleliśmy. Wiedzieliśmy, że chcemy udostępnić grę tak szybko, jak to tylko możliwe. Wiedzieliśmy, że tytuł jest dobry i jesteśmy z niego dumni, ale równocześnie potrzebuje więcej czasu, by sprostał naszym standardom i jakości, jakiej oczekują gracze” - wyjaśnia Capybara na oficjalnym blogu.

„Od samego początku Below było naszym najbardziej ambitnym przedsięwzięciem. Nie skończyliśmy jeszcze badać głębi projektu i szlifować wszystkich aspektów.”

Zobacz na YouTube

„Zamiast podawać nową, ogólną datę premiery, stawiamy na ciszę medialną, by spędzić z grą czas, jaki jest potrzebny na wydanie jej bez kompromisów” - dodają twórcy. „Gdy następnym razem zobaczycie Below, będzie to razem z konkretna datą debiutu.”

„Tworzenie gier to trudna, ale satysfakcjonująca praca. Zaakceptowanie, że nawet po tak długim czasie tytuł potrzebuje więcej czasu może być trudne, ale musimy być szczerzy z graczami i sami ze sobą jako twórcy.”

Akcję w Below obserwujemy z góry, prowadząc „miniaturowego wojownika” przed podziemia tajemniczej wyspy. Gra koncentruje się na eksploracji, ale nie brakuje też walki rodem z cyklu Dark Souls, z wysokim poziomem trudności.

Read this next