
Editor-in-chief
Martin is Eurogamer's editor-in-chief. He has a Gradius 2 arcade board and likes to play racing games with special boots and gloves on.
Wywiad | „Battlefield 2042 rozczarował również nas” - wywiad z szefową EA DICE
Co dalej po katastrofalnej premierze?
Artykuł | Shenmue 3 niczym dziwactwo z przeszłości - gra nie rozczarowuje
Gra powolna, dziwna i w startym stylu Segi. Yu Suzuki powraca.
W produkcji | Graliśmy w The Last of Us 2. Wrażenia bez spoilerów
Większa skala i więcej emocji.
Artykuł | No Man's Sky wypada świetnie w VR - już graliśmy
Wewnątrz kosmosu.
Artykuł | Battlefield po Apokalipsie. Co dalej z serią?
DICE powinno uczyć się na błędach.
W produkcji | Nowy Hitman zapowiada się na udanego następcę Blood Money
Powrót do lat świetności.
Artykuł | Wszystko, co najważniejsze w trailerze Nintendo Switch
Zbiór ciekawostek na zdjęciach.
Zwiastun ReCore oferuje spojrzenie na podstawy rozgrywki
Premiera we wrześniu.
W produkcji | Jak No Man's Sky podbiło E3
Nad intrygującym projektem o eksploracji kosmosu pracuje obecnie siedem osób.
W produkcji | PES 2017 stawia na wolniejsze tempo
Więcej opcji taktycznych - choć rozgrywka nadal jest płynna.
W produkcji | O co właściwie chodzi w The Division
Dwie godziny z ambitną strzelanką w otwartym świecie.
Artykuł | Uncharted, VR i inne - rozmowa z Jimem Ryanem z PlayStation Europe
Prosto z Paris Games Week.
Artykuł | Wywiad: Shu Yoshida o następnych 20 latach PlayStation
VR, okres świąteczny i wyzwania.
W produkcji | Zaskakująco inne Dark Souls 3
Wideo i krótkie wrażenia z rozgrywki.
Artykuł | „Microsoft i Xbox patrzą daleko w przyszłość” - rozmowa z Philem Spencerem
Istota wyłączności, PC, VR i inne.
W produkcji | Wspaniały świat Mafii 3
Ale rozgrywka pozostawia nieco do życzenia.
W produkcji | Scalebound - wrażenia z pokazu nieco innej gry studia Platinum
Życie w cieniu smoka.
Artykuł | DriveClub dziewięć miesięcy później
Warto wrócić do produkcji Evolution?
W produkcji | Dirt Rally nie będzie następcą Colina McRae
Rozmowa ze studiem Codemasters.
W produkcji | Call of Duty: Black Ops 3 - wrażenia z pokazu gry
Więcej niż Titanfall?
W produkcji | Nowe Shadow of the Beast, czyli spełnienie marzeń jednego człowieka
Powrót klasyka z Amigi.
W produkcji | F1 2015 wprowadza nieco dramatyzmu do serii Codemasters
Ale bez przełomu.
W produkcji | Chaos w Just Cause 3
Wrażenia z pierwszego pokazu.
Artykuł | Final Fantasy 15 stawia na uproszczoną walkę i szerszą grupę odbiorców
Rozmowa z nowym reżyserem gry.
Artykuł | Prawdziwy atut Call of Duty
Eurogamer w studiu Sledgehammer Games.