Martin Robinson
-
Wywiad | „Battlefield 2042 rozczarował również nas” - wywiad z szefową EA DICE
Co dalej po katastrofalnej premierze?
-
Artykuł | Shenmue 3 niczym dziwactwo z przeszłości - gra nie rozczarowuje
Gra powolna, dziwna i w startym stylu Segi. Yu Suzuki powraca.
-
W produkcji | Jak No Man's Sky podbiło E3
Nad intrygującym projektem o eksploracji kosmosu pracuje obecnie siedem osób.
-
W produkcji | PES 2017 stawia na wolniejsze tempo
Więcej opcji taktycznych - choć rozgrywka nadal jest płynna.
-
W produkcji | O co właściwie chodzi w The Division
Dwie godziny z ambitną strzelanką w otwartym świecie.
-
Artykuł | Uncharted, VR i inne - rozmowa z Jimem Ryanem z PlayStation Europe
Prosto z Paris Games Week.
-
Artykuł | „Microsoft i Xbox patrzą daleko w przyszłość” - rozmowa z Philem Spencerem
Istota wyłączności, PC, VR i inne.
-
W produkcji | Nowe Shadow of the Beast, czyli spełnienie marzeń jednego człowieka
Powrót klasyka z Amigi.
-
Artykuł | Final Fantasy 15 stawia na uproszczoną walkę i szerszą grupę odbiorców
Rozmowa z nowym reżyserem gry.