Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ashes Cricket 2013 anulowane

Po premierze gry.

Firma 505 Games wystosowała oficjalne oświadczenie w związku z fatalną jakością produkcji Ashes Cricket 2013, o czym pisaliśmy we wtorek, gdy tytuł usunięto ze sprzedaży na Steamie. Wydawca zdecydował się anulować grę, choć została już ona wydana. Winą obarczono producenta - Trickstar Games.

„Wybrany deweloper, mimo wielu gier o krykiecie w dorobku, nie podołał trudnościom związanym z wybranym silnikiem graficznym, pomimo kilkukrotnego przekładania premiery i dodatkowego czasu na prace. Po rozpoczęciu projektu, 505 Games zostało zapewnione przez twórców, że silnik jest w stanie wykreować dynamiczną, nowoczesną grę o krykiecie, przeznaczoną na współczesne platformy sprzętowe. Okazało się jednak, że z zapewnień nic nie wynikło” - czytamy w komunikacie.

„Jako licencjobiorca i wydawca gry o tytule Ashes Cricket 2013, 505 Games pragnie publicznie przeprosić posiadaczy praw do ECB oraz Cricket Australia oraz ich partnerów, których zawiedliśmy.”

„Najgłębsze przeprosiny zarezerwowane są jednak dla fanów na całym świecie. 505 Games jest dumne z opinii bezpiecznej przystani, gdzie gracze o różnych gustach mogą liczyć na interesujące doświadczenia. Jasne jest, że w tym przypadku zawiedliśmy oczekiwania. Wiemy, że wymienione wcześniej czynniki są małym pocieszeniem dla rzeszy entuzjastycznych fanów krykieta, liczących w tym roku na kolejną odsłonę serii.”

„Wkrótce skontaktujemy się z osobami, które zakupiły tytuł, oferując pełny zwrot pieniędzy” - zapewnia 505 Games.

Powyższy komunikat nie wyjaśnia jednak, dlaczego 505 Games zdecydowało się wydać tak niedopracowany tytuł.

Opóźniany wielokrotnie symulator krykieta (planowany pierwotnie na czerwiec) jest dziełem studia Trickstar Games z Australii. Gra ukazała się ostatecznie 21 listopada, lecz - delikatnie mówiąc - nie zdobyła przychylnych opinii. Kupujący narzekali (między innymi) na brak opcji wyboru poziomu trudności i rozgrywek sieciowych oraz problemy z płynnością działania i sterowaniem.

Zobacz na YouTube

Read this next