Ruined King - skanowanie otoczenia: jak szukać zasobów

Skanuj otoczenie, by znaleźć przedmioty, zasoby i złoto.

Podczas eksploracji w Ruined King możesz przeszukiwać różne pojemniki (skrzynie czy beczki), żeby zbierać z nich zasoby. Czasem znajdujemy złoto, czasem mikstury lub inne przedmioty.

Żeby dostrzec obiekty, które można przeszukać, podczas ekploracji wciśnij środkowy przycisk myszy lub prawy analog. Dookoła postaci rozejdzie się biały okrąg (1), a pojemniki zostaną podświetlone na biało (2).

zasoby

Podejdź do podświetlonego pojemnika - na przykład beczki - i wciśnij E na klawiaturze lub X/A na padzie, by zabrać znajdujące się w środku zasoby. Nigdy nie wiadomo, co otrzymasz.

We wszystkich lokacjach znajduje się dużo pojemników do przeszukania. Łatwo zapomnieć o skanowaniu otoczenia, a powinieneś robić to praktycznie co chwilę. W ten sposób można zdobyć dużo pieniędzy czy przydatnych mikstur właściwie za darmo.

Warto też zapuszczać się tam, gdzie niekoniecznie prowadzi cię fabuła. Znajdziesz w ten sposób więcej przedmiotów.

Następnie: Ruined King - zaczynanie walki, umiejętność lochu

Spis treści: Ruined King - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Ruined King - dzika karta: co to i jak działa