Ruined King - dzika karta: co to i jak działa

Czym jest pole dzikiej karty, wpływ na postacie i wrogów.

Dzikie karty to kolejny rodzaj efektów i bonusów, które - tak jak dary z kapliczek - wpływają na postacie na polu bitwy. Różnica jest jedna i zasadnicza. Dzikie karty działają też na wrogów, a nie tylko na twoje postacie.

Oznacza to, że efekt wzmocnienia z dzikiej karty może wzmocnić też wrogów. Dlatego odpowiednie pozycjonowanie w alejach jest istotne.

Dziką kartę (1) - jeśli się pojawi, bo nie jest to gwarantowane - zawsze zobaczysz na początku meczu. Jest pokazana nad alejami.

dzika1

Dzika karta może oferować różne efekty - leczenie, wzmocnienie pancerza lub szybkości. Na alejach jest oznaczona kolorowym polem (2), podobnie jak dary.

dzika2

Pamiętaj, by odpowiednio dobierać ataki. W ten sposób, by twoje postacie przesuwały się na alejach tak, by trafiały na pozytywne obszary dzikich kart czy darów. Jednocześnie, jeśli masz takie zdolności, staraj się przesuwać wrogów, by odpychać ich z pozytywnych wzmocnień.

Następnie: Ruined King - skanowanie otoczenia: jak szukać zasobów

Spis treści: Ruined King - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Ruined King - tryb inspekcji, analiza wroga