Elden Ring maksymalnie w 60 FPS na PC

Trzeba będzie poczekać na mody.

Elden Ring na PC zadziała maksymalnie w 60 klatkach na sekundę. Taką informację opublikowano w miniony weekend na oficjalnej stronie Bandai Namco.

Takie rozwiązanie to nie nowość dla gier studia From Software. Sekiro oraz Dark Souls 3 także nie przekraczały wartości 60 FPS na komputerach. W obydwu przypadkach problem rozwiązywały jednak fanowskie mody.

Na stronie gry można też znaleźć informacje na temat wersji konsolowych Elden Ring. Nie ujawniono wielu szczegółów, ale wiadomo już, jaką rozdzielczość twórcy chcą zaoferować na różnych platformach.

  • PS4 - do 1080p i 30 FPS
  • PS4 Pro - do 1800p i 30 FPS
  • PS5 - do 4K i 60 FPS
  • Xbox One - 900p i 30 FPS
  • Xbox One X - do 4K i 30 FPS
  • Xbox Series S - 1440p i 30 FPS
  • Xbox Series X - do 4K i 60 FPS

Warto zaznaczyć, że przy rozdzielczości zastosowano słowo „do” (na przykład „do 4K”), co sugeruje, że w wielu przypadkach otrzymamy system dynamicznie skalowanej rozdzielczości.

Reklama

Skocz do komentarzy (6)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (6)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami