GTA San Andreas - Import: handlarz bronią

Atak na magazyn w dokach.

Import to kolejna misja w GTA San Andreas i drugie w kolejności zlecenie, które wykonasz dla jednostki C.R.A.S.H. W jej trakcie dostaniesz się do magazynu w dokach by zabić tamtejszego handlarza bronią.

Na tej stronie:

Import - jak odblokować misję

By odblokować to zadanie musisz wpierw ukończyć inne zlecenie dla tej grupy, Płonące pożądanie. Potem udaj się do budynku Jim's Sticky Ring (lokalizacja oznaczona inicjałem C na mapie) i wejdź w czerwone pole (1).

123_gta_san_andreas_misja_import_handlarz_bronia

Magazyn w dokach, handlarz bronią

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, skieruj się do znacznika misji i zaparkuj samochód w czerwonym polu (2). Jeśli nie posiadasz dobrej broni (na przykład SMG), zahacz wcześniej o dowolne Ammu-Nation - sieć sklepów z bronią, którą odblokowałeś w trakcie misji Doberman.

124_gta_san_andreas_misja_import_handlarz_bronia

Po scenie przerywnikowej wejdź na teren magazynów, rozpraw się z ochroniarzami, a następnie przestrzel panel kontrolny (3), by otworzyć przejście. Przebijaj się przez kolejnych wrogów i brnij w głąb budynku. Wykorzystaj wybuchowe beczki (4) - strzel w nie by załatwić pobliskich wrogów.

125_gta_san_andreas_misja_import_handlarz_bronia

Na końcu budynku trafisz na wejście na górne piętro (5). Dostań się tam, a następnie załatw handlarza bronią (6) stojącego w środku.

126_gta_san_andreas_misja_import_handlarz_bronia

Najpewniej nie uda ci się go od razu zabić i będziesz musiał go ścigać. Zignoruj pobliskich wrogów i skup całą uwagę na celu - gdy padnie, pobliscy przeciwnicy po prostu znikną. Misja dobiegnie końca gdy załatwisz handlarza bronią.

Poprzednio: GTA San Andreas - Los Sepulcros: webrowanie członków gangu

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.