GTA San Andreas - Po złej stronie torów: pościg za pociągiem

Jedna z najtrudniejszych misji w grze.

Po złej stronie torów to misja główna w GTA San Andreas, którą wykonasz na zlecenie Big Smoke'a, a zarazem jedno z największych wyzwań w całej grze. Z tej strony dowiesz się jak sobie z nią poradzić.

Na tej stronie:

Po złej stronie torów - jak odblokować misję

By odblokować to zadanie musisz wpierw ukończyć poprzednią misję dla tej postaci, Łap zająca. Potem tak jak poprzednio wejdź do domu Big Smoke'a nachodząc na czerwone pole (1).

080_gta_san_andreas_misja_po_zlej_stronie_torow

Pościg za pociągiem

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, wsiądź do samochodu Big Smoke'a i udaj się do wskazanego przez misję miejsca. Zaparkuj auto w czerwonym polu, a po scenie przerywnikowej wsiądź na podstawiony motor (2).

081_gta_san_andreas_misja_po_zlej_stronie_torow

Twoim zadaniem jest teraz jechać cały czas równolegle do pociągu, tak, by Big Smoke mógł wystrzelać stojących na jego dachu gangsterów (3). Staraj się lekko oddalić w prawo od pociągu, by twój towarzysz miał lepszy kąt ostrzału. Przed tunelem z naprzeciwka nadjedzie drugi pociąg - wyhamuj nieco i go omiń.

082_gta_san_andreas_misja_po_zlej_stronie_torow

Po przejechaniu przez tunel wjedź na ścieżkę po prawej stronie (4) i przejedź na jej drugą stronę. Cały czas utrzymuj się obok pociągu, by Big Smoke mógł strzelać do wrogów.

083_gta_san_andreas_misja_po_zlej_stronie_torow

Gdy uda ci się zabić wszystkich gangsterów, otrzymasz polecenie by odwieźć Big Smoke'a do jego domu. Skieruj się do znacznika misji i wjedź na czerwone pole by zakończyć misję.

Poprzednio: GTA San Andreas - Katalizator: obrabowanie pociągu