Elden Ring w końcowej fazie prac - styczniowa premiera coraz pewniejsza

Plus: gra będzie trudna.

Twórcy Elden Ring zapewniają, że produkcja znajduje się w końcowej fazie prac, co powinno uspokoić graczy, którzy nadal spodziewają się, że oczekiwany tytuł zostanie opóźniony.

Przekładanie gier jest w tym roku wyjątkowo popularne i fani często zastanawiają się, jaka pozycja będzie następna. Tymczasem nowy projekt FromSoftware stanowi ambitne przejście do otwartego świata, więc regularnie pojawia się w takich dywagacjach.

- Jesteśmy w końcowej fazie prac, które po cichu postępują - zapewnił Yasuhiro Kitao, odpowiedzialny za marketing gry, w rozmowie z magazynem Famitsu.

To wydaje się sugerować, że premiera - ustalona na 21 stycznia na PC i obu generacjach konsol - jest coraz mniej wątpliwa.

Kwestią otwartą nadal pozostaje to, jak trudne będzie Elden Ring - jak odsłony serii Dark Souls, czy może bardziej przystępne dla „standardowego” odbiorcy? Sam Kitao wywołał niedawno pewne zamieszanie, gdy ujawnił, że w grze pojawią się wieże w stylu projektów Ubisoftu, pomocne w eksplorowaniu mapy.

Teraz - zapytany wprost - menedżer odparł, że gra będzie „bardzo trudna”.

- Chcemy, by gracze poczuli satysfakcję ze swoich osiągnięć, a jednym ze sposobów na realizację takiego założenia jest wprowadzenie wysokiego poziomu trudności - wyjaśnił.

Reklama

Skocz do komentarzy (12)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (12)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami