Into the Echo to nowe MMO o podróżach w czasie - na Unreal Engine 5

Twórcy chcą odświeżyć gatunek.

Into the Echo reklamowane jest jako „unikatowe MMORPG z podróżami w czasie”, w którym współpraca całej społeczności będzie rozwijała świat. Imponującą oprawę graficzną ma napędzić silnik Unreal Engine 5.

Gracze trafią na planetę Raava. Tajemnice tego miejsca będziemy odkrywać właśnie poprzez wkraczanie w „echa przeszłości”. „Bez względu na to, czy zdecydujesz się zostać mistrzem rzemiosła, legendarnym łamaczem kodów czy zajmiesz się walką, twój wkład będzie kluczowy w rozwoju świata” - głosi opis.

Szczegóły na temat rozgrywki i uniwersum są obecnie skąpe, lecz kluczowa jest najwyraźniej umiejętność o nazwie Qen, która stanowi - jak się wydaje - właśnie talent do podróżowania w czasie.

„Nie me legend i nadziei na to, że Raavę uratują potężni herosi. Jesteśmy tylko my, zwykli śmiertelnicy, a jedyną nadzieją jest to, że porzucimy różnice i razem postaramy się przetrwać nadchodzącą burzę” - czytamy dalej.

Twórcy na oficjalnej stronie opisują kilka interesujących konceptów, które powinny - jeśli uda się je zrealizować - wyróżnić Into the Echo na tle innych produkcji MMORPG.

Unikatowy system postępów ma sprawić na przykład, że „gracze nie będą wszyscy gonili za tym samym”, a każdy użytkownik otrzyma swobodę wyboru interesującego zajęcia. Znikną też klasyczne punkty doświadczenia, a zamiast tego otrzymamy koło z licznymi „szprychami”, rozwijanymi osobno.

1
2

To powinno sprawić, że nawet jeśli osiągniemy maksimum na jednej ze „szprych”, na innym rozgałęzieniu nadal będziemy mogli grać ze znajomymi, którzy mogą poświęcić na zabawę mniej czasu - i są na niższym etapie rozwoju postaci.

Ciekawie brzmią też zapewnienia, że deweloperzy chcą przywrócić „poczucie przygody”, które - jak zauważają - utraciliśmy „przez grind w rozgrywce i wszechobecne transakcje cyfrowe”. Nie podano daty premiery czy platform sprzętowych.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami