Mod do Mass Effect Legendary Edition przywraca kontrowersyjne ujęcia kamery

Z tylną częścią ciała Mirandy.

  • Mass Effect Legendary Edition otrzymało nowe narzędzia do tworzenia modów
  • Jedną z nowości jest projekt przywracający kontrowersyjne ujęcia kamery

Część graczy nie była do końca zadowolona z niektórych ujęć kamery w Mass Effect 2 oraz 3 - sceny koncentrowały się na tylnej części ciała Mirandy. Edycja Legendarna trylogii była okazją na wprowadzenie stosownych zmian, więc BioWare zmodyfikowało część przerywników.

Teraz jednak twórca modyfikacji o pseudonimie „Scottina123” zabrał się do pracy i przygotował mod, który przywraca oryginalne rzuty kamery. To o tyle interesujące, że ten sam użytkownik wydał wcześniej modyfikację, które usuwała te same sceny z oryginalnych gier.

Porównawczy materiał wideo

- Wiele się zmieniło od premiery pierwowzorów. Kevin [Meek, projektant postaci i lokacji] zaczął się zastanawiać, dlaczego tak mocno skupiają się na pupie Mirandy. Uznaliśmy więc, że w niektórych przypadkach wprowadzimy zmiany - mówił w lutym reżyser odświeżonych wersji gier, Mac Walters.

Jak dodał, ze względu na ograniczenia techniczne i czasowe niemożliwe było przygotowanie nowych przerywników czy zmiana modelu postaci Mirandy, więc zdecydowano się po prostu na podniesienie kamery.

1
Ważne ujęcie

„Scottina123” doszedł do tych samych wniosków już w 2018 roku, przygotowując podobne zmiany na własną rękę. Jak wtedy zapewniał, ujęcia okazywały brak szacunku dla Mirandy, gdy niespodziewanie koncentrowały się na jej tylnej części ciała podczas poważnej rozmowy o rodzinie.

Jako osoba wyraźnie doświadczona w tym aspekcie trylogii, twórca nadawał się teraz idealnie do „odwrotnego” moda, choć tym razem nie podaje motywacji. Przygotował dwa osobne projekty: dla remasterów Mass Effect 2 oraz 3.

Niecały tydzień temu opublikowano Legendary Explorer, czyli zestaw narzędzi do tworzenia bardziej zaawansowanych modyfikacji dla Edycji Legendarnej. Stąd takie projekty powstają dopiero teraz, kilka miesięcy po publikanie odświeżonych gier. Innym przykładem jest mod naprawiający zachowanie i reakcje Conrada Vernera.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami