Sony obiecuje zróżnicowane gry. Powstaje nowy tytuł twórców Destiny

Multiplayer od studia Firewalk.

  • Szef PlayStation Studios chce produkować zróżnicowane gry
  • Pierwszą będzie sieciowy tytuł od weteranów Destiny

Hermen Hulst - szef PlayStation Studios - zapewnił w niedawnym wywiadzie, że zamierza zaoferować graczom „zróżnicowane tytuły”. Jednocześnie ujawniono, że studio Firewalk pracuje dla Sony nad całkiem nową licencją klasy „AAA”, skupiającą się na rozgrywce sieciowej.

Mężczyznę zapytano o duże produkcje TPP, jak God of War, Horizon: Zero Dawn oraz Uncharted, które w ostatnich latach wydają się być podstawą działalności PlayStation. Na ich tle projekt multiplayer wydaje się wyróżniać.

- Tworzone przez nas gry są tak zróżnicowane, jak to tylko możliwe - przyznał menedżer w rozmowie z serwisem GamesIndustry. - Od Sackboya, przez Astro Boy i Dreams, kończąc na The Last of Us 2 oraz Ghosts of Tsushima. Możesz być pewny, że będziemy nadal tworzyć te ostatnie tytuły, bo to sedno działalności PlayStation. Ale jednocześnie pozostajemy zaangażowani w eksperymenty i świeże pomysły.

1
Firewalk jest częścią kolektywu ProbablyMonsters

Gatunek gier sieciowych nie będzie nowością dla Firewalk. Firma została założona przez weteranów z Bungie, z doświadczeniami zdobytymi podczas prac nad Destiny. To między innymi Tony Hsu (były wiceprezes do spraw tej serii w Activision) oraz Ryan Ellis (dyrektor kreatywny pierwszego Destiny).

- Jestem bardzo zainteresowany tworzeniem zróżnicowanej oferty gier. Mniej ważne są dla mnie kształt i forma tych produkcji, a bardziej fakt, że są wyróżniające się, zróżnicowane i unikatowe - zapewnia Hulst.

Słowa menedżera można postrzegać jako odpowiedź na niedawne nieoficjalne informacje, według których Sony ma być coraz mniej skłonne do inwestowania w mniejsze projekty, skupiając się właśnie na grach klasy God of War i Uncharted.

Nie podano żadnych innych szczegółów na temat projektu studia Firewalk - nie znamy tytułu czy daty premiery. Wiemy jedynie, że Sony posiada konsolową wyłączność na grę, więc możliwe jest także wydanie na PC - na wzór Death Stranding.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami