Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szykujcie się na lawinę modów do Wiedźmina 3. REDkit ukaże się szybciej, niż sądziliśmy

Oficjalne narzędzie moderskie.

Testy beta narzędzia moderskiego REDkit musiały być bardzo udane, ponieważ na oficjalną premierę nie będziemy musieli długo czekać. Studio CD Projekt Red poinformowało, że wysypu modów do Wiedźmina 3 możemy spodziewać się jeszcze w maju.

Zapamiętajcie ten dzień - REDkit do Wiedźmina 3, edytor modów bazujący na silniku gry, będzie miał swoją premierę już za dwa tygodnie, 21 maja 2024 roku!” - przekazano w ogłoszeniu na Steamie. W przeszłości wspominano jedynie o debiucie „później w tym roku”, więc możemy mówić o miłej niespodziance.

Jak czytamy dalej, REDkit będzie dostępny za darmo dla wszystkich posiadaczy Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC. Deweloperzy przygotowali także oficjalne wsparcie dla Warsztatu na Steamie, dzięki któremu udostępnianie swoich projektów powinno być przystępniejsze.

W obsłudze REDkit przyda się znajomość języka angielskiego.

REDkit to ten sam pakiet narzędzi używanych przez CD Projekt Red, który da ci swobodę w przenoszeniu swoich pomysłów na jeszcze wyższy poziom” - czytamy w opisie na Steamie. „Od tworzenia nowych zadań, przedmiotów, broni i postaci po opracowywanie animacji, całych wątków fabularnych i nowych lokacji - to narzędzie pozwala ci kształtować swoją przygodę dokładnie tak, jak ją sobie wyobrażasz”.

Nieco możliwości REDkit zaprezentował niedawno jeden z deweloperów Wiedźmina 3 - Phillip Webber - publikując w sieci modyfikację własnego autorstwa. Twórca przerobił w niej baśniową krainę z Wiedźmina 3: Krew i Wino, aby wyglądała tak, jak z początku planowano.

Read this next