Skip to main content

Blair Witch - Rozdziały 2, 3: sekrety i znajdźki

Śmieci, zdjęcia ofiar, notatki psychiatry, drewniane lalki, totemy.

Na tej stronie poradnika znajdziesz wszystkie znajdźki i sekrety, które można odnaleźć w trakcie przechodzenia drugiego i trzeciego rozdziału gry Blair Witch. Są to:

• Zdjęcia ofiar
  • Drewniane lalki
  • Śmieci
  • Totemy
  • Notatki psychiatry

Zdjęcie ofiary #1

Po rozpoczęciu rozdziału 2 zacznij podążać wzdłuż wąwozu. W końcu skręcisz w prawo i wyjdziesz w miejscu z suchym fragmentem ziemi. Zdjęcie będzie leżeć z lewej strony.

Drewniana lalka #1

Po skorzystaniu z kamery obudzisz się przy namiocie. Na lewo od niego znajdziesz figurkę.

Zdjęcie ofiary #2

Na lewo od namiotu znajduje się ścieżka ze schodami prowadząca na górę. Skorzystaj z niej, a zdjęcie znajdziesz na kamieniu z lewej.

Śmieć #1

W trakcie przeszukiwania obozu możesz wydać psu polecenie szukania. Po chwili przybiegnie z paczką liofilizowanych lodów.

Notatka psychiatry #1

Na prawo od namiotu znajduje się głaz. Obejdź go, a znajdziesz leżące na ziemi notatki.

Śmieć #2

Kolejnym śmieciem jest aluminiowa puszka, którą znajdziesz w pobliżu opony, znajdującej się za gałęzią zanurzoną w wodzie. Do tego miejsca docierasz po złapaniu tropu przez psa (będzie na prawo od ścieżki, którą prowadzi trop).

Totem (zdjęcie ofiary) #1

Podążając za tropem wyznaczonym przez psa dotrzesz w końcu do drzewa i gałęzi, z której zwisa totem. Po jego zniszczeniu otrzymasz dostęp do zdjęcia ofiary.

Notatka psychiatry #2

W trakcie podążania za psem dotrzesz w końcu do rozwidlenia. Kiedy Bullet uda się w lewo, skieruj kroki w prawo. Na końcu wąwozu znajdziesz notatkę psychiatry.