Jeden z fanów serii Fallout podjął się dosyć nietypowego wyczynu - pobił rekord w szybkości nawiązywania romansów w pierwszych pięciu głównych odsłonach postapokaliptycznego cyklu.

Gracz o pseudonimie tomatoanus postanowił w możliwie jak najkrótszym czasie podbić serca wirtualnych postaci w poszczególnych produkcjach. Cel uznał za osiągnięty, gdy związek zwieńczył stosunkiem seksualnym.

Zrealizowanie zadania w Fallout 1, 2, 3, 4 i New Vegas zajęło użytkownikowi łącznie 23 minuty i 7 sekund. Pobił tym samym ustanowiony również przez siebie poprzedni rekord, który wynosił 24 minuty i 6 sekund.

Zobacz: Fallout 4 - Poradnik, Solucja

Jak najszybsze nawiązywanie romansów to osobna kategoria tak zwanego speedrunningu, czyli przechodzenia gier na czas. Można używać różnych sztuczek - przykładowo w czwartej części wspomnianej serii gracze próbują sił w niemieckiej wersji, ponieważ w tej dialogi są szybsze.

W takich inicjatywach liczy się cel, a nie zastosowane środki. W cyklu Fallout jedną z najbardziej efektywnych metod jest sprzedawanie leczniczych stimpaków, by zarobić pieniądze, które następnie przeznaczane są na noc w hotelu dla postaci i jej partnera lub partnerki.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Western VATS - mod do Fallout 4

Nowe dźwięki dla systemu VATS inspirowane klasykami kina dzikiego zachodu.

Zniesienie limitu kompanów - mod do Fallout 4

Zabierz w podróż więcej towarzyszy.

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Najnowsze

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Anthem - tryby gry: misje, fortyfikacje, gra swobodna

Rodzaje ekspedycji i aktywności, które wykonujemy w Anthem.