W poprzedniej misji, Gniew wyzwolony, zakradliśmy się nocą na statek, wyeliminowaliśmy załogę i ukradliśmy konie. W tym zadaniu będziemy co prawda ściśle współpracować z Billem, ale zleceniodawcą misji jest Micah Bell, którego znajdziesz niedaleko na zachód od Van Horn Trading Post.

Zleceniodawca: Micah Bell

Wyzwania w tej misji:

  • Zabij 5 żołnierzy strzałem w głowę z karabinu z lunetą
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 85%
190

Po scence wprowadzającej wskocz na swojego wierzchowca i podążaj za Billem na miejsce zasadzki, do niewielkiego miasteczka.

Gdy zsiądziesz z konia, uruchomi się przerywnik, po którym wejdź do środka zniszczonego budynku. Po wejściu na górne piętro zajmij pozycję przy oknie i od razu skieruj lunetę karabinu na przeciwników na wozie (1). Na razie jednak nie strzelaj - dopiero gdy Bill rozpocznie akcje, oddaj pierwszy strzał.

191

Stopniowo eliminuj nieprzyjaciół, pamiętając przy tym, że ci znajdujący się przy wozie to nie wszyscy. Rozglądaj się po okolicy bez lunety i rozprawiaj się z pozostałymi. Następnie podejdź do porzuconego wozu (2) i wejdź na górę. Powozić będzie Bill, dlatego sam zajmiesz się strzelaniem.

Posiłki zaczną nadciągać od tyłu, głównie będą to jeźdźcy. Wykorzystaj więc broń, z którą czujesz się najlepiej. Najwygodniejszy będzie jakiś z długich karabinów. Obserwuj radar, aby sprawdzać kierunek, z którego nadciągają wrogowie. Jeśli uda im się zbliżyć za mocno, mogą strzelić w dynamit, co spowoduje przerwanie misji. Po pozbyciu się zagrożenia możesz przejąć lejce od Billa i pokierować samodzielnie wozem do miejsca docelowego. Misja dobiegnie końca.