W poprzedniej misji, Randka, wcieliliśmy się na chwilę w MJ, zaliczając przy tym etap skradankowy gry. Wracamy w skórę, a raczej kostium Spider-Mana i udajemy się po kolejne zadanie główne.

Tym razem musimy dowiedzieć się czy dyrektor finansowy Oscorp jest bezpieczny. Mężczyzna może być bowiem źródłem informacji dotyczących niebezpiecznej substancji - Oddechu Diabła. Ruszaj więc do żółtego znacznika misji.

Po dotarciu na miejsce będziesz musiał pomóc walczącym z Demonami policjantom. Po prostu zeskocz na poziom ziemi i zlikwiduj wszystkich wrogów w zasięgu wzroku. Po uporaniu się z zagrożeniem podejdź do wrót oznaczonych znacznikiem misji. W środku zmierzaj przed siebie, pokonując kolejne grupy wrogów (1).

207

Wrogowie będą coraz silniejsi i lepiej wyposażeni. Rzucać będą w twoim kierunku również ładunki wybuchowe - jeśli masz wykupioną odpowiednią umiejętność, możesz je odrzucać za pomocą kombinacji przycisków L1+R1. Zejdź na niższy poziom, aż w końcu dotrzesz do szybu windy. Podążając w górę podchodź do otwierających się okien (2) i po cichu pozbywaj się zagrożenia.

Gdy dotrzesz do kolejnego pomieszczenia, czeka cię podobna sytuacja. Tym razem jednak oprócz otwierających się okien musisz unikać także windy z czerwonymi światłami (3). Na górze platformy znajduje się bowiem przeciwnik wyposażony w latarkę - chowaj się od niego albo pod windą, albo za którymś z filarów z boku, aby cię nie zauważył.

208

Przejdź przez kolejną kratkę i kontynuuj wspinaczkę. Tym razem unikać musisz przede wszystkim zrzucanych bomb zapalających (4). Z czasem z tych samych kierunków zaczną też spadać windy. Unikaj więc cały czas zagrożeń i biegnij w górę. Na samym końcu wejdziesz do kratki wentylacyjnej, a następnie przez właz w podłodze.

W ten sposób dostaniesz się do głównych pomieszczeń budynku. Po scence przerywnikowej musisz pobyć się wszelkich przeciwników - możesz to robić po cichu lub zdecydować się na otwarte starcie. Po uspokojeniu sytuacji podejdź do wskazanych drzwi. Po próbie ich otwarcia zauważysz nowy rodzaj przeciwnika - Szermierza Demonów (5).

209

To dość trudny przeciwnik - staraj się o błyskawiczne uniki przed jego atakami. Tuż po ucieczce przed lecącym ciosem wykonuj błyskawiczne kontry oraz rzucaj w niego przedmiotami. To najefektywniejszy sposób na tego rodzaju wroga. Uporaj się także z kolejnymi nieprzyjaciółmi, którzy nadciągną po chwili. Dopiero wtedy podejdź do szklanych drzwi (6)

Po ich otwarciu porozmawiaj ze Standishem. W ramach scenki przerywnikowej zostaniecie zaatakowani z zewnątrz, z pokładu śmigłowca. Odzyskasz wówczas kontrolę nad bohaterem. Przechylaj lewy drążek w kierunku okręgu, a gdy znajdzie się w środku, naciśnij R1. Gdy wykonasz tę czynność łącznie pięć razy, uratujesz Standisha, a misja zakończy się.

Misja: Co jest w pudełku?

Zaraz po zakończeniu wyżej opisanej misji, zadzwoni do ciebie kapitan Yuri. Poprosi cię o sprawdzenie pewnego tajemniczego pudełka. Udajemy się więc do dzielnicy Hell's Kitchen, gdzie na dachu jednego z budynków zauważamy wspomniany przedmiot. Po wykonaniu interakcji na skrzyni odblokujesz nową aktywność poboczną - punkty zwiadowcze wyzwań. Ukończenie ich gwarantuje zdobycie żetonów wyzwań, potrzebnych do odblokowywania strojów i gadżetów.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaMarvel's Spider-Man - Recenzja

Pająk, jakiego jeszcze nie było.

Spider-Man - Zatrute ulice

Misja główna: na psychodelicznym tropie Scorpiona.

Spider-Man - Podążanie za śladem

Misja główna: walka z bossem: Vulture i Electro.

Spider-Man - …pod rynnę

Misja główna: odpieramy ataki zorganizowane przez Elektro i Rhino.

Spider-Man - Z deszczu…

Misja główna: odpieramy ataki uwolnionych więźniów.