Spider-Man - stacje badawcze: Dzielnica Finansowa

Przyjazne bakterie i Kłopotliwe maszty.

Stacje badawcze to rodzaj aktywności pobocznej i zadań dodatkowych, które na mapie dostępne będą dopiero po ukończeniu misji głównej Projekt Harry'ego.

Dzięki realizacji tego typu zadań, zyskasz po trzy żetony badawcze (jeden za otwarcie kapsuły i dwa za ukończenie misji) oraz sporo punktów doświadczenia. Stacje badawcze są też ciekawym urozmaiceniem głównej kampanii oraz innych zadań pobocznych.

Stacja badawcza: Przyjazne bakterie

Pierwszą stację badawczą (1) w Dzielnicy Finansowej znajdziesz w północno-zachodniej części rejonu. Aktywuj kapsułę za pomocą interakcji na panelu przy schodach i wykonaj to samo w środku. Twoim celem jest przetestowanie innowacyjnej bakterii, która rozkłada plastik na nieszkodliwe składniki.

121

Na początku musimy zdobyć chemikalia z ESU. Udajemy się więc we wskazane znacznikiem miejsce. Niestety bakterie, które masz ze sobą, rozpuszczają twoją sieć. Możesz używać tylko pajęczego lotu, ale nie możesz liczyć na bujanie. Dotarcie do celu zajmie ci więc nieco więcej czasu. Na miejscu przeszukaj czerwone kontenery (2) w poszukiwaniu chemikaliów.

Następnie udajemy się do laboratorium doktora, aby wszystko połączyć. Chemikalia są już w naszym posiadaniu, ale przed pozbyciem się bakterii, nasza sieć jest wciąż mało użyteczna. Nie jesteś, na szczęście, ograniczony czasowo - spokojnie zatem zmierzaj w kierunku znacznika misji.

Wejdź do laboratorium, gdzie wykonaj interakcję na stanowisku po lewej stronie. Tym samym musisz rozwiązać zagadkę logiczną spektrografu, rozwiązanie znajdziesz na poniższym obrazku.

122

Po zidentyfikowaniu nieznanej substancji wróć do stacji badawczej Harry'ego. Tym razem masz już możliwość w pełni korzystać ze swojej pajęczej sieci. Po dotarciu na miejsce wykonaj interakcję na koszu na śmieci, aby zakończyć zadanie.

Stacja badawcza: Kłopotliwe maszty

Kolejną stację badawczą w tym regionie znajdziesz w południowej części (3) Dzielnicy Finansowej. Aktywuj kapsułę wykonując interakcję na panelu przy schodach, a następnie zrób to samo w środku.

123

Okazuje się, że stacja monitoruje sieć masztów telefonicznych pod kątem możliwych słabych punktów. Naszym zadaniem jest naprawienie wadliwych masztów - udajemy się więc do pierwszego z nich. Trudność polega na tym, że musisz unikać zakłóceń w postaci niebieskich fal (4). W momencie, gdy w nie wpadniesz, zaczniesz bardzo szybko tracić zdrowie.

Niebezpieczne fale wyznaczają granicę na dole, ale i na górze - przeskakując pomiędzy blokami musisz więc zachowywać odpowiednią wysokość. Dobrze planuj każdy kolejny krok, gdyż nie ogranicza cię w żaden sposób czas, a wpadnięcie w zakłócenia może zakończyć się nawet śmiercią i to bardzo szybko.

Po dotarciu w pierwsze wskazane miejsce, resetujemy wieżę (5). Takich miejsc jest jeszcze trzy, ale niebieskich fal jest coraz więcej - dostanie się w te miejsca będzie zatem jeszcze bardziej utrudnione.

124

W dalszym ciągu nie goni cię czas, dlatego dobrze planuj każdy krok. Wykorzystuj okoliczne śmigłowce (6), aby zaczepiać za nie sieci. Odległości między budynkami są bowiem bardzo duże, dlatego klasyczne przemieszczanie się będzie skutkować najprawdopodobniej śmiercią.

Po zresetowaniu każdej z wież, twoja energia się nieco zregeneruje. Warto też zaczekać chwilę, aby zdrowie naprawiło się jeszcze bardziej. Niestety, nigdy nie odzyskasz pełni energii. Po zresetowaniu czwartej wieży zakłócenia znikną, a misja zostanie zakończona.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami