Zadania opisane na tej stronie rozpoczynają się automatycznie w ramach działań w trzecim z dostępnych regionów. Lokacja Rzeka Henbane zarządzana jest przez Faith Seed i stanowi ostatni „przystanek” przed ostatecznym spotkaniem z Josephem Seedem. Wraz z osiąganiem kolejnych punktów ruchu oporu, odblokowywać się będą kolejne automatyczne misje. Więcej o tym aspekcie piszemy na tej stronie - jak odblokować misje i prowadzić fabułę.

Z tego typu zadaniami mogłeś mieć do czynienia w dwóch pozostałych regionach. Dla Doliny Holland pierwszą misją tego typu jest Oczyszczenie, natomiast w Górach Whitetail to Świat jest słaby. Od zadań tego typu nie da się uwolnić - gdy się rozpoczną, nie ma znaczenia czy w danym momencie wykonujesz inną aktywność.

Automatyczne zadania w ramach regionu Rzeka Henbane poznasz po narkotycznym stanie, w którym zacznie znajdować się główny bohater gry. Wówczas zostaniesz przeniesiony w inną lokację i tak stanie się także w misji Skok wiary. W jej ramach po prostu wysłuchaj monologu Faith Seed, a na końcu skocz przed siebie w przepaść.

far_cry_5_poradnik_086

W ten sposób zakończysz etap nazwany Skokiem wiary. Kolejnym etapem tych automatycznie następujących przerywników będzie Błogość. Ta mini-misja również może zacząć się w środku innej aktywności. Poinformuje cię o tym napis wyświetlony na ekranie: zostałeś pobłogosławiony.

Na początku podążaj po prostu za widmem Faith, po czym spotkasz się także z samym Josephem Seedem. Jest to etap, który w żadnym wypadku nie jest interaktywny. Musisz po prostu odczekać, aż monolog się skończy i automatycznie zostaniesz przeniesiony do kryjówki ruchu oporu, czyli aresztu Hope County.

Ostatnim etapem, po osiągnięciu przedostatniego punktu ruchu oporu, będzie krótki przerywnik o nazwie W niewiedzy błogość. Aktywuje się niedługo po tym, jak otrzymasz informację o udzielonym błogosławieństwem. Wyzwalaczem tego fragmentu może być praktycznie wszystko - pokonanie wroga, zabicie zwierzęcia czy też uratowanie jeńca przy drodze.

Wówczas rozpocznie się halucynacja, w którą początkowo główną rolę będzie odgrywać raz jeszcze Faith Seed. Następnie wsiądziesz do łódki, gdzie wysłuchasz szeryfa, z którym miałeś okazję poznać się na samym początku gry. Następnie, gdy wysiądziesz z łódki, zmierzaj jak najszybciej w jego kierunku i naciśnij przycisk odpowiedzialny za eliminację, aby nie dopuścić szeryfa do bramy. Po kolejnej animacji misja zakończy się.

RekomendacjaFar Cry 5 - Recenzja

Po prostu dobra zabawa.

Far Cry 5 - Poradnik, Solucja

Skrytki prepperskie, opis przejścia, porady ogólne, rozwój postaci.

Far Cry 5 - łowienie ryb: Rzeka Henbane (mapa)

Wszystkie miejsca, gdzie można łowić ryby w Rzeka Henbane.