Misja Zaproszenie pojawi się w dzienniku automatycznie w trakcie wykonywania zadania głównego o nazwie Roszada Chaosu. Pierwszym celem, jaki trzeba wypełnić jest udanie się do domu Kenny'ego na południowym wschodzie mapy. Jest to miejsce, gdzie masz spotkać się z Mitchem Connerem.

Po dotarciu na miejsce skieruj się na parter budynku, na górze którego widnieje napis Steed. Zniszcz czerwoną reklamę, rusz przed siebie, a potem skręć na schody znajdujące się z prawej strony (1 na obrazku poniżej), po których wejdź na górę.

081
Wejdź na górę po schodach (1).

Na miejscu natkniesz się na wysłannika Connera, a po scence będziesz musiał zmierzyć się z grupą ninja. W trakcie walki uważaj, ponieważ po zabiciu pierwszych przeciwników z prawej strony pojawią się następni, więc bądź przygotowany na walkę na dwa fronty.

Potem pojawią się jeszcze kolejni rywale, którzy będą posiadali moc przyzywania kolejnych. W trakcie walki przydaje się zatem bardzo moc Profesora Chaosa o nazwie Dezorientator Chaosu. Dzięki niej możesz zdezorientować wrogów, którzy będą atakowali swoich dotychczasowych sojuszników. Po zakończeniu walki misja zakończy się.

Sprawy dobrego samarytanina

Misja aktywuje się automatycznie po ukończeniu zadań Roszada Chaosu oraz Zaproszenie. Timmy odezwie się do głównego bohatera i powie, abyś spotkał się z Kumplami Wolności w domu spokojnej starości na północy miasta.

Po dotarciu na miejsce podejdź do czekających Tokena oraz Tweeka i rozpocznij z nimi rozmowę. Po scence wejdziecie do środka. Okaże się, że bierzecie udział w pracach społecznych, a celem będzie zaśpiewanie starszym osobom piosenki.

082
Gdy nadejdzie odpowiednia chwila uderzaj w trójkąt.

Po wejściu na scenę poczekaj, aż Tweek i Token zrobią przerwę, po czym wciśnij klawisz, który pojawi się na ekranie (obrazek powyżej), co spowoduje uderzenie w trójkąt. Powtarzaj w ten sposób, aż do końca pieśni.

Następnie główny bohater będzie otrzymywał kolejne instrumenty - gitarę i trąbkę. Graj na nich wciskając odpowiednie klawisze, wyświetlane na ekranie. Występ zakończy się walką ze starszymi osobami. W trakcie starcia nie skupiaj się na powalaniu staruszków, tylko na tym, aby jak najszybciej dotrzeć w pobliże drzwi z lewej. Kiedy uda się to przynajmniej jednej osobie pojedynek dobiegnie do końca.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 1

Zadania poboczne: Problem z Randym, Rzeczy znalezione w Peppermint Hippo, Projekt yaoi.

South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 4

Zadania poboczne: Sięgnij nieba bram, Superbohater marketingu, Wielkie mordobicie.