Śródziemie: Cień Wojny - Cienie przeszłości: Gorgoroth

Zadania: Sadras, Tirith, Beinias, Żelazny Jeździec.

Na tej stronie możecie zapoznać się z opisem zadań pobocznych typu Cienie przeszłości. Wszystkie te misje są oznaczone na mapie ikoną przyłbicy, ale mogą znajdować się w różnych miejscach. Dostępne są jednak również z poziomu menu. Zadania są formą wspomnień Kelebrimbora, które odtwarzamy podczas trwania misji. Za ich ukończenie przewidziane są atrakcyjne nagrody.

Ukończenie wszystkich zadań tego typu w danym regionie odblokowuje ostatnie, w którym pokonujemy kapitana na bardzo wysokim poziomie. Trud jest jednak tego warty, gdyż zdominowanie przeciwnika tego typu i zrealizowanie pobocznych wytycznych stanowi gwarancję wysokich nagród.

Im lepiej spiszesz się w danym zadaniu i zrealizujesz wytyczne, tym lepsze nagrody otrzymasz. Wśród nich występują punkty doświadczenia i umiejętności, monety, a także klejnoty. Na poniższej stronie znajdziesz opis zadań dostępnych w piątej i ostatniej lokacji gry, czyli Gorgoroth. Oto opisywane na tej stronie zadania:

  • Sadras
  • Tirith
  • Beinias
  • Starożytny wódz: Żelazny Jeździec

Misja: Sadras

Możliwe nagrody:

  • brąz: +1000 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 zielony klejnot.

Naszym celem jest dominowanie orków, aby te obracały się przeciwko swoim dotychczasowym kompanom. Jeśli zrobisz tak z trzema osobnikami podczas samej walki, odblokujesz dodatkową nagrodę. Misja zakończy się, gdy piętnaście orków zostanie zgładzonych z rąk ich dawnych kolegów.

120
Dominacji możesz także dokonać z bezpiecznej odległości.

Misja: Tirith

Możliwe nagrody:

  • brąz: +1000 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 biały klejnot.

Tym razem, dosiadając smoka, musimy pokrzyżować plany jeźdźcom karagorów, którzy próbują przedostać się do warowni fortecy. Błyskawicznie - po rozpoczęciu misji - spójrz na minimapę w lewym dolnym rogu ekranu, aby zlokalizować największe skupisko tego typu przeciwników.

121
Zionąc ogniem z góry mamy niewątpliwą przewagę.

Łącznie musisz zneutralizować piętnastu tego typu nieprzyjaciół, a następnie jednego grauga. Przy okazji otrzymasz możliwość zrealizowania dwóch dodatkowych celów. Pierwszy z nich to uwolnienie trzech schwytanych draków (zrobisz to tylko z ziemi, więc będzie potrzebny powrót na grzbiet smoka), a także zrealizowanie misji w około dwie i pół minuty.

Misja: Beinias

Możliwe nagrody:

  • brąz: +1000 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 czerwony klejnot.

W tej misji musisz pokonać 40 uruków, nie otrzymując przy tym żadnego ciosu. Nie jest to trudne, gdyż w okolicy nie odnajdziesz żadnych wrogich kuszników. Wspierać możesz się strzelaniem w wybuchowe beczki, a także do klatek z karagorami. Gdy uwolnisz dzikie zwierzę, a te zneutralizuje wroga, będzie się liczyć do twojego wyniku.

122
Korzystając z trybu upiora dużo szybciej namierzysz przeciwników i kluczowe miejsca oraz elementy do wysadzenia.

Dodatkowe bonusy otrzymasz po ukończeniu zadania w przeciągu trzech minut, a także neutralizując ośmiu orków jednym wybuchem ogniska lub beczki z grogiem. Bonusowe warunki nie są więc przesadnie trudne podobnie jak czas do ukończenia, który nie jest przesadnie wyśrubowany.

Misja: Starożytny wódz: Żelazny Jeździec

Możliwe nagrody:

  • brąz: +1000 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 zielony klejnot.

Wywołanie ostatniego ze starożytnych wodzów polega na wypuszczeniu pięciu karagorów z okolicznych klatek. Dodatkowy bonus zyskasz za dokonanie trzech egzekucji z któregokolwiek wierzchowca. Gdy na arenie pojaw się wódz, możesz skupić się na jego przybocznych - gdy ich zdominujesz, możesz nakazać im pomoc w walce.

123
Celuj w głowę przeciwnika, aby pozbyć się go szybciej. Głowa to jego czuły punkt.

Sam kapitan ma dość oryginalną słabą stronę - posiada miękką głowę. Możemy to z powodzeniem wykorzystać, strzelając wprost w nią z łuku i bezpiecznej odległości. Jest to dobry pomysł tym bardziej, że Żelazny Jeździec jest ogólnie podatny na ataki z dystansu, a w okolicy jest sporo amunicji do zebrania. Po zdominowaniu tego kapitana zakończysz wątek Cieni przeszłości.

Nagrodą za ukończenie wszystkich zadań tego typu, jest legendarny pierścień, czyli Runa Świetlistego Władcy. Oferuje on skupienie na poziomie 174 punktów.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami