Spore zmiany w balansie broni Battlefield 1

Niekiedy dość radykalne.

Studio DICE opublikowało nową aktualizację strzelanki Battlefield 1. Łatka dostępna jest obecnie na publicznych serwerach testowych, gruntowanie zmieniając balans broni w grze.

Lekkie karabiny maszynowe zadają teraz więcej obrażeń, co powinno przełożyć się na mniej pocisków potrzebnych do zabicia wroga. Zmiana jest dość radykalna - cztery lub pięć nabojów zamiast siedmiu.

1
Fajny kapelusz

Karabiny powtarzalne otrzymały wyższą celność oraz zasięg, co powinno spodobać się medykom. Zwolenników walki na krótkie dystanse ucieszy za to mniejsza losowość w rozrzucie śrutu.

„Zmieniamy wiele właściwości broni, by były potężniejsze oraz w celu zredukowania różnicy w czasie potrzebnym na zabicie wroga w przypadku bronie strzelających szybko i wolno” - wyjaśnia DICE.

„Takie podejście powinno zbliżyć większość broni do poziomu Battlefield 4 w kwestii czasu potrzebnego na zabicie wroga. Jednocześnie gracze o wyższych umiejętnościach mają większe szanse w starciu z grupami przeciwników.”

Szczegóły i podsumowanie oferuje wpis w serwisie Reddit, a także Westie, w materiale wideo:

DICE zapowiada, że to tylko pierwsza „fala” zmian w balansie broni. Po testach na publicznych serwerach testowych i ewentualnych modyfikacjach, zostaną wprowadzone dla wszystkich graczy.

Na swoją turę czekają jeszcze pistolety czy karabiny snajperskie.

Warto jednocześnie przypomnieć, że przedstawiciele DICE i EA poinformowali niedawno, że drugie rozszerzenie do Battlefield 1 - W imię cara - ukaże się na wszystkich platformach 5 września, dla posiadaczy przepustki Premium.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami